Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

An.

An.

27-07-2013 om 20:25

Update en vakantie-vraag-wens (deel 2)

Of eigenlijk niet deel 2 maar een update van een update. Want wij hebben een fijne week in het huis van IngridT gehad. Ik kan me zo voorstellen dat sommige lezers daar wel benieuwd naar zijn. Het was prachtig weer dus het strandje waar Ingrid over sprak hebben we een aantal x bezocht. Verder waren trampoline en poezenbeesten favoriet. En de tuin, waar ik 2 boeken heb gelezen. Kortom: het was een fijn oplaadmomentje!

Goed an!

Hoop dat dit moment jullie de kracht geeft er weer volop tegenaan te gaan. Jullie hebben het in deze tijden vast niet makkelijk.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-07-2013 om 22:23

Fijn voor jullie

Een weekje ontspanning kon je wel gebruiken. Probeer dat thuis ook een beetje toe te passen.

Leuk!

Klinkt goed! Bedankt voor je berichtje, word er echt vrolijk van. Veel geluk verder.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

28-07-2013 om 14:48

Heel leuk

Fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad. En ook lief van IngridT dat ze dit mogelijk gemaakt heeft.

Verstuurd met de Ouders Online iPad app

An.

An.

28-07-2013 om 22:33 Topicstarter

Vasthouden

Ik heb zelfs een foto vanaf mijn half lig/zitstoeltje gemaakt op het strandje, richting het water. Om het geluksgevoel van 'even helemaal niks' vast te houden. Helaas kun je dat evenmin vasthouden als de heerlijke luchten van de tuin van Ingrid toen er een fikse bui op was gevallen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.