Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

An.

An.

23-06-2013 om 12:17

Update en vakantie-vraag-wens

Dag allemaal,

Even een update van mijn man en mij (na verwijdering hersentumor in december).
De stand tot nu toe is best okee. Hoewel men in het revalidatiecentrum vinden dat hij niet snel genoeg vooruit gaat en morgen dus terug gaat naar het verpleeghuis voor verdere revalidatie.
Maar! Een half jaar geleden kon hij niets. Was het maar de vraag of hij wakker zou worden. Toen hij wakker werd, was de vraag of hij rechts verlamd was en zou blijven. Of hij ooit wel praten zou. Hij kreeg sondevoeding, toen vloeibaar ingedikt, toen vloeibaar, daarna geprakt, toen gewoon eten. En nu eet hij zelf alles en met mes en vork.
En hij kan lopen. Zij het voorzichtig, ook omdat zijn gezichtsvermogen enorm is verslechterd. En veel dingen moet ik hem aanreiken (hij mag 's weekends naar huis) en veel initiatief zit er nog niet in. En ja, het is rete-zwaar ook voor mij. Maar we redden ons best. En vanochtend heeft hij zichzelf willen en ook kunnen aankleden. Hoe goed is dat!?

Nu mijn vraag. Mijn kinderen zijn het laatste half jaar best wat aandacht tekort gekomen. Ik wil met ze op vakantie. Naar Drenthe. Last minute in een huisje waar ook nog wat te beleven is voor mijn oudste (15 jaar).
Wie heeft de gouden tip voor mij? Uitgebreid en 'gezellig' lopen googlen trek ik niet. Dit krijg ik graag aangereikt. Als het kan.
Lieve groet,
An.

http://tinyurl.com/ldaxuwm

Sterkte verder, fijn dat het naar omstandigheden goed gaat. Ik hoop dat jij en je kinderen lekker kunnen bijkomen.

skik

pooh bear

pooh bear

23-06-2013 om 16:53

Hier

Wij gaan deze zomer ook naar Drenthe naar park Hunzedal.
Onze 12 jarige dochter mocht uit een aantal parken kiezen en deze leek haar het leukst.
http://www.roompotparken.nl/acties/1732/summersale/275/zvak-in-het-bos/vakantieparken/552760/vakantiepark-hunzedal.html

Veel sterkte verder met je man.

P

P

23-06-2013 om 19:16

Goeie tip poohbear

Daar zaten wij vorig jaar een weekje, helemaal leuk en ook veel te bezoeken in de buurt (drenthemuseum heel dicht bij).

Tango

Tango

23-06-2013 om 21:10

Hunzedal

Is inderdaad leuk, in Borger. Daar vlak bij heb je ook Drouwenerzand. Particulieren huisjes die verhuurd worden op een park met een klein pretpark erbij. Er zijn zeker ook attracties voor wat oudere kinderen.

An....

heel erg onder voorbehoud...maar toch....

moet het perse een huisje zijn? in een park?

Of mag het ook een HUIS zijn, in een mooi noord drents dorpje, met een grote tuin, trampoline, fietsen, en hunebed, bos en recreatieplas met strandje op fietsafstand?

Met ook nog eens een hulp in de huishouding erbij. Maar ook 2 poezen die een beetje aandacht willen af en toe, en een aai.

Ik heb het nog niet met mijn man overlegd, en heb ook geen idee of jij zoiets ueberhaupt wilt....maar wij zijn vanaf ongeveer midden juli ruim 3 1/2 week ver weg op vakantie, en ik zou het zelf helemaal niet erg vinden als er tijdens (een deel van)die periode iemand van ons huis gebruik zou maken....als ie ook op onze (jonge) poezen zou passen.....

Mocht het je iets lijken....laat het maar even weten, dan gooi ik het hier in de groep om te zien wat men er van vindt...

Ingrid

Puck

Puck

25-06-2013 om 08:35

Wat lief ingridt

Wat een lief idee Ingrid!!!! Helemaal super.
An: ik weet hoe Ingrid woont en hoe mooi de omgeving is. Een aanrader!

An.

An.

29-06-2013 om 16:19 Topicstarter

Wauw ingrid...

Wat een ontzettend lief en genereus aanbod...word er ook wat verlegen van... En ben gek op poezen.
Ik heb er wel oren naar... Wat zegt je man ervan?

Fiorucci

Fiorucci

29-06-2013 om 18:46

Wat een heerlijk vooruitzicht...zo helpen jullie elkaar!

Wat lief zeg!

Wat een mooi gebaar!!

liora

liora

30-06-2013 om 11:16

Wat goed!

Ingridt wat ontzettend geweldig van je!!

An.....

Mail me maar even op ingridt@ live.nl.........

Ingrid

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.