Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Twijfel over gaatje in kiezen

EllavanKampen

EllavanKampen

16-11-2024 om 15:13 Topicstarter

Annaniem2023 schreef op 16-11-2024 om 14:49:

Wat wil je nou? Wil je nou serieus leken gaan laten bepalen of je gaatjes hebt? Mijn zoon is tandarts en ik heb hem dit draadje laten lezen en hij lacht zich een breuk over je draadje. Maar goed, ik hoop dat je goed advies krijgt over je gebit van tuinarchitect Miep of vrachtwagenchauffeur Stans van het forum. Die weten het tenslotte beter dan een tandarts.

Nee, jij weet het beter daarom vraag ik het aan jou.

Er zal hier misschien wel een 'tandarts' reageren die er iets over zegt. Geloof je die dan wel? Serieus?

Anoniemer schreef op 16-11-2024 om 15:16:

Er zal hier misschien wel een 'tandarts' reageren die er iets over zegt. Geloof je die dan wel? Serieus?

O ja, dat kan ook nog. Iemand die zegt dat ze tandarts is en dan advies geeft. 

EllavanKampen schreef op 16-11-2024 om 15:13:

[..]

Nee, jij weet het beter daarom vraag ik het aan jou.

Nee, want ik ben geen tandarts en al was ik tandarts, dan had ik je gebit niet zelf gezien. 

Tandartsen zeggen verschillende dingen.. oplossing... laat ik een forum vragen om hun meningen en dan verbaasd zijn dat er nog meer verschillende dingen gezegd worden🤣 Niet voor niets dat je op sommige forums geen medisch advies mag vragen

Labyrinth schreef op 13-11-2024 om 10:16:

Ik denk dat topic-opener zich verbaast over deze uitkomsten. Ik vind de reacties eerder heel pinnig. Ik kan een ander artikel nu niet snel vinden, maar het is uit wetenschappelijk onderzoek gebleken dat tandartsen verschillen in beoordelingen en ook verschillen in mening of kleine gaatjes snel gevuld moeten worden of niet.
Hier een wetenschappelijk onderzoek https://www.ntvt.nl/sites/ntvt/uploads/historisch_archief_artikelen/1997/06/Gecomprimeerd_NTvT_104_1997_214-218.pdf
Wat je ermee kan? Lastig, ik volg het advies van mijn eigen tandarts. Maar vind het wel een interessant onderwerp, die verschillen in beoordelingen.

Je kan een topic openen over specifiek dat onderwerp maar dat heeft to niet gedaan, zij vraagt advies over wat te doen nu 2 artsen een andere diagnose hebben (wel of geen gaatjes)  op een forum 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.