Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
03-10-2016 om 09:17
Sinds 7 weken heb ik eigenlijk constant blaasontstekingen. Heb al drie kuren achter de rug en vandaag is het weer zover. Heb vanmiddag een afspraak bij de huisarts om weer urine te laten testen en ws weer een kuur. Ik ga natuurlijk met haar bespreken hoe dit nu kan en hoe ik het kan voorkomen maar ik doe volgens mij alles al...
Ik heb sinds 5 maanden een vriend en we hebben een goed sexleven Maar het nadeel is dus wel dat ik hierdoor (denk ik) dus steeds blaasontstekingen krijg en/of schimmelinfecties. Ik word er echt doodmoe van om steeds naar de huisarts te moeten! Heb het ook op vakantie gehad en dus vorige maand in Canada... zucht.
Ik heb alle huismiddeltjes al gebruikt:
- Cranberry capsules
- vitamine C
- liters drinken per dag
- D-mannose capsules
- plassen na gemeenschap
- douchen/wassen voor gemeenschap
Kortom, ik weet het niet meer.... De optie om dan maar geen sex meer te hebben trekt me niet echt aan.... De gedachte om dan maar de relatie te verbreken doet me enorm verdriet maar ook de gedachte dat we wel bij elkaar blijven maar niet meer gemeenschap kunnen hebben, doet me ook verdriet... Ik weet wel dat je ook op andere manieren intiem kunt zijn maar ik was er eigenlijk pas net van aan het genieten. Na een vrij zwaar huwelijk van 23 jaar waarin het nooit fijn was, was ik net aan het leren om van sex te gaan genieten en nu dit. Baal er enorm van en ben dus wanhopig op zoek naar een oplossing.
Heeft iemand van jullie deze ervaringen ook en wat is er aan gedaan? Is er iets aan te doen of moet ik hier mee leren leven???? Ik hoop echt dat iemand me hoop kan geven
15-11-2021 om 09:31
--- schreef op 14-11-2021 om 23:03:
[..]
Vreemd verhaal en al zou het kloppen dat je blaas te groot is, dan los je dat niet op met minder drinken maar met vaker plassen. Je drinkt niet snel te veel (thee).
Je kunt wel degelijk teveel drinken!. Of je daardoor ook sneller blaasontsteking krijgt, geen idee. Lijkt mij inderdaad meer te liggen aan veel te weinig plassen.
Maar goed als dit tegen haar gezegd is zal het wel kloppen
Maar nogmaals er zijn mensen die veel te veel water drinken, tot wel drie liter per dag en dan nog andere dranken erbij! Maar dat kunnen je nieren helemaal niet aan, dan raakt je zoutbalans verstoord en kun je zelfs in coma raken. Hangt ook wel af hoe veel je weegt. Maar je drinkt niet snel te veel moet je niet tegen elke gezondheidsfreak zeggen die overal en altijd met flesjes water lopen.
15-11-2021 om 14:30
Ik zei dus al dat je niet snel teveel drinkt. Ik heb niet gezegd dat je nooit teveel kunt drinken. Minder dan 2 liter omdat dat teveel zou zijn is niet juist.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.