Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Terugkerende blaasontsteking, wie heeft tips?


Leene

Leene

15-11-2021 om 09:31

--- schreef op 14-11-2021 om 23:03:

[..]

Vreemd verhaal en al zou het kloppen dat je blaas te groot is, dan los je dat niet op met minder drinken maar met vaker plassen. Je drinkt niet snel te veel (thee).

Je kunt wel degelijk teveel drinken!. Of je daardoor ook sneller blaasontsteking krijgt, geen idee. Lijkt mij inderdaad meer te liggen aan veel te weinig plassen.

Maar goed als dit tegen haar gezegd is zal het wel kloppen

Maar nogmaals er zijn mensen die veel te veel water drinken, tot wel drie liter per dag en dan nog andere dranken erbij! Maar dat kunnen je nieren helemaal niet aan, dan raakt je zoutbalans verstoord en kun je zelfs in coma raken. Hangt ook wel af hoe veel je weegt. Maar je drinkt niet snel te veel moet je niet tegen elke gezondheidsfreak zeggen die overal en altijd met flesjes water lopen.

---

---

15-11-2021 om 14:30

Ik zei dus al dat je niet snel teveel drinkt. Ik heb niet gezegd dat je nooit teveel kunt drinken. Minder dan 2 liter omdat dat teveel zou zijn is niet juist. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.