Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Anoniem

Anoniem

03-09-2013 om 11:48

Pijn in schouder en pijnlijk plekje

Ik heb al een paar weken last van mijn schouder, kan mijn arm niet optillen en bepaalde draaiingen gaan moeizaam. Ook heb ik op mijn decollete een pijnlijk plekje van binnen, geen knobbeltje en aan de buitenkant is ook niets te zien maar het is een gevoelig drukplekje.
Ik denk natuurlijk meteen aan kanker, dat doe ik altijd en durf niet naar de dokter. Heel dom misschien want die kan me vast geruststellen maar ja.
Iemand hier die weet wat het kan zijn? Da's veiliger eerst

Ben geen dokter...

Wat jij beschrijft heb ik eens in de zoveel tijd. Bij mij is het een overbelasting van spieren. Soms heb ik geen idee waar het door komt. Ik werk en doe alles gewoon door maar ik houd er wel rekening mee, ontzie de arm een periode. Als het door zet heb ik een slijmbeursontsteking.
Je arm niet kunnen optillen en pijn bij draaiingen duiden echt op een overbelasting/verrekking maar ik ben natuurlijk geen dokter. Als je je echt erg zorgen maakt ga je natuurlijk even naar de dokter. Er gaan bij mijn geen alarmbellen rinkelen dat het kanker is maar of ik met deze opmerking jou geruststel weet ik niet.
Sterkte ermee!

Knurf

Knurf

03-09-2013 om 15:05

Peesontsteking

het kan een peesontsteking zijn, als gevolg van overbelasting (muisarm, rsi, klus-arm, iets in die hoek). Gewoon even langs de huisarts of meteen naar een (goede!) fysiotherapeut.

100%mama

100%mama

10-09-2013 om 12:13

Slijmbeurs

Wellicht een slijmbeurs ontsteking? Klinkt heel herkenbaar maar idd, het klinkt...een huisarts geeft de diagnose...toch maar gaan hoor!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.