Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
18-02-2009 om 20:05
Voor de tigste keer speelt in mijn schouder een slijmbeursontsteking. De huisarts heeft me nu naar de orthopeed gestuurd met de vraag of het operabel is. Hebben mensen hier ervaring hiermee? Ik tob met die schouder nu vanaf 2005 en begin het toch wel zat te worden.
18-02-2009 om 21:35
Operatie
hoi hoi
ik heb ook 2 jaar lopen klooien met een pees ontsteking en slijmbeursontsteking in me schouder de ene na de andere spuit alten plaatsten fysiotherapie en de hele rata plan en nu een jaar geleden een operatie gehad ben blij dat ik het heb laten doen heb een lang herstel periode gehad maar was zeker de moeite waard
groetjes jol
welk ziekenhuis en orthopeed heb je
18-02-2009 om 21:51
Heb
een afspraak in Hilversum, bij Dr Vehaegen. Ik ben bij hem ook onder behandeling voor mijn enkel .
18-02-2009 om 22:26
Bij mij
Er bleek bij mij destijds geen reden tot opereren ook al had ik al jaren klachten. Ben uiteindelijk bij een osteopaat terecht gekomen die me enorm heeft geholpen. Helemaal zonder klachten zal ik nooit zijn maar er is nu prima mee te leven.
Mocht je geopereerd moeten worden: succes!
20-02-2009 om 11:59
Osteopaat
daar heb ik idd ook nog gelopen omdat het ehrstel van schouder erg lang duurde en jaja het bleek ook vanuit me darmen te komen ja belachelijk zou je denken maar mede door hem ben ik zo goed als van klachten af
kan je ook eerst eens gaan proberen voordat je operatie overweegd
groetjes jolanda