Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

even zonder naam

even zonder naam

19-07-2013 om 11:38

Onsmakelijke vraag; wild vlees bij knip?

Sorry dat ik jullie lastig val met dit onsmakelijke verhaal. Maar, ik doe het toch.

Een aantal maanden geleden ben ik bevallen en is er een knip gezet. De wond is mooi genezen. Ben na zes weken op nacontrole geweest en toen zag het er volgens de gyn goed uit. Heb er verder overigens ook geen last meer van, voel wel een wat hard randje, maar dat is volgens mij normaal.

Nu heb ik sinds gisteren een extra stukje huid bij de ingang van mijn vagina hangen. Het is rood en wat bloederig. Eerst dacht ik dat ik ongesteld ging worden, maar bij nadere inspectie zag ik dus dit 'aanhangsel' (nogmaals sorry voor deze informatie!!). Googelen leerde me dat er wild vlees kan ontstaan na het hechten.

Nu moet ik er natuurlijk mee naar de huisarts. En dat ben ik ook van plan, ware het niet dat mijn eigen huisarts op vakantie is tot 29 juli. Er is een vervanger, maar dat is mijn oude huisarts waar ik ben weggegaan omdat ik erg ontevreden was (na onder andere hardhandig uitstrijkje en niet serieus nemen van bepaalde klachten van de kinderen). Ik voel er dus niet zo veel voor om deze man naar mijn gênante toestand te laten kijken.
Wat denken jullie, kan dit wachten tot 29 juli? Zo nee, wie kan ik bellen om ernaar te laten kijken, want ik wil dus niet naar mijn oude huisarts/de vervanger.

amk

amk

19-07-2013 om 12:41

Gyn

de behandelend gynecoloog bellen. Dit is een gevolg van je bevalling.

Fiorucci

Fiorucci

19-07-2013 om 17:42

Precies

De huisarts is helemaal niet im frage in dit geval. (Overigens, de vervanger van de huisarts mag je hier alleen bellen als je zo ongeveer doodgaat...)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.