Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-09-2024 om 08:32
Hoii allemaal,
Ik heb ik in januari een novasure behandeling ondergaan met de leeftijd van 40 jaar.
Ik heb 12 weken gevloeid.
Daarna eigenlijk nog 1x 2 vlekjes bloed gehad. Dus bij mij is het bloeden helemaal gestopt.
Maar ik heb wel andere klachten erbij gekregen. Nu was ik al bekend met lange rugpijn. 2011 foto's laten maken en daar kwam uit lichte slijtage.
Maar de pijn is anders en dagelijks!
Te lang staan en dan doet het zo,n pijn dat de tranen me in de ogen schieten. Doorverwijzing gekregen voor de fysio.
Hier meer mensen die lage rugpijn met uitstraling naar voorkant baarmoeder hebben gekregen na de novasure behandeling? Heb soms ook pijn bij de sex..
Gekke gekke dingen gezien tijdens echo.
Ben gesteriliseerd in 2022 na de geboorte van m'n zoontje. (Geboren met keizersnede)
Wat zou dit kunnen zijn?
Groetjes Ambra
15-09-2024 om 09:47
Hier ben ik nog steeds blij met mijn novasure, maar ik jouw geval zou ik denk ik vragen of de huisarts je terug wil verwijzen naar de gynaecoloog. Of gezien dat de behandeling nog minder dan een jaar geleden is, zelf het ziekenhuis bellen en vragen om een afspraak omdat je mogelijk complicaties hebt n.a.v. de behandeling.
28-09-2024 om 17:11
Deze klachten zijn herkenbaar, ik heb ze namelijk ook. Begin deze maand heb ik de Novasure ingreep gehad en sindsdien continu dagelijks lage rugpijn en vage buikpijn (op dezelfde lijn als de rugpijn). Ik heb nergens iets kunnen terugvinden dat dit mogelijk is na de ingreep. Ik heb over een maand een afspraak met de gynaecoloog en ga dit navragen. Ik ben benieuwd of je inmiddels wel een arts hebt benaderd en gevraagd of dit wel/niet blijvend is. Iig sterkte!
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.