Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Maagontsteking en pijn?

Dag allemaal
Ik ben gisterochtend gewekt door mijn dochter die me belde met vreselijk maagpijn, ze wist niet wat te doen. Ben er langs geweest, spoedpost gebeld die zei dat we langs moesten komen. Na uitgebreid onderzoek kon de arts alleen zeggen dat het hoogstwaarschijnlijk om een maag/darm ontsteking ging, er waren geen andere symptomen dan pijn, lichte koorts en misselijkheid. Het zou vanzelf beter gaan, aan de bel trekken als het erger werd. Vandaag is het precies hetzelfde als gister, niet erger maar zeker niet beter. Is dat herkenbaar?
Sini
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

ik heb vorig jaar een maagontsteking gehad en ik kon zowat niet overeind zitten van de pijn. Ik heb omeprazol maagzuurremmer gekregen van de huisarts en dat hielp meteen. Het is zonder recept verkrijgbaar, dus misschien is er een supermarkt open die het heeft? Ik weet alleen niet vanaf welke leeftijd je het mag nemen.

Sinilind

Sinilind

09-06-2013 om 19:42 Topicstarter

Dochter is 21

Dus gewoon volwassen. Maar wat een nare ziekte zeg...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Jesse_1

Jesse_1

09-06-2013 om 21:51

Pantoprazol

In januari heb ik ook last van mijn maag gehad. Met name pijn bij diep ademen en boeren luchtte wel op. Duurde even tot het kwartje viel dat het mijn maag was en niet mijn longen, ik merkte het tien bleek dat ik net onder mijn ribben mijn maag aan kon raken en het erg pijnlijk was.
Van de huisarts heb ik toen pantoprazol voorgeschreven gekregen, daarna was het snel over.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.