Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Klachten na ooglidcorrectie

goedendag, ik heb 6 weken geleden een ooglidcorrectie ondergaan, ik heb vel littekens en de ogen zijn helemaal strakgetrokken door het littekenweefsel, ik smeer en masseer. nu heb ik aan weerszijden van de ogen strengetjes overgehouden, kunnen deze worden weggehaald en hoe? wat zijn de ervaringen? blijf ik er verminkt uitzien?

Ananiem

Ananiem

07-08-2024 om 22:01 Topicstarter

Het is afschuwelijk te lezen dat er zoveel mensen zijn die dezelfde ervaring hebben met deze arts. Alle reviews van deze arts zijn destijds allemaal verwijderd van zorgkaart Nederland vanwege redactioneel onderzoek en nooit meer terug geplaatst. Op klinieketrvaringen heb je vanaf de operatie maar 1 jaar de tijd om een review te schrijven. Het advies van de arts is om het herstel 1 jaar de tijd te geven. Zijn oplossing om de holle oogleden te corrigeren is om dmv Botox de wenkbrauwen ( nog meer) te verlagen. De inspectie doet alleen onderzoek wanneer er meerdere meldingen binnengekomen…

Deze arts doet zich voor als plastisch chirurg, maar is een oogarts. Een oogarts mag ook ooglidcorrecties uitvoeren, maar het is zorgelijk om je voor te doen als plastisch chirurg. De foto’s op zijn site laten bij de voor en na foto’s, maar 1 oog zien. Ik heb een klacht ingediend bij inspectie, maar er word alleen actie ondernomen wanneer er meerdere klachten zijn over deze arts. Als patiënt sta je nergens. Als er geen informed consent heeft plaatsgevonden, maar de arts schrijft dit wel in zijn medisch dossier, dan wordt dit voor waar aangenomen…

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.