Gezondheid
Arja
10-03-2020 om 00:21
In verband met coronavirus evenement vermijden?
Ik ben zo aan het twijfelen wat verstandig is. Komende donderdag heb ik een evenement in een zaal met voornamelijk bejaarden. Het is in een buitenwijk in een stad waar tot nu toe een besmetting met het coronavirus is geconstateerd. In steden in de buurt zijn meer gevallen bekend.
Op zich lijken me die ouderen niet echt een bron van infecties maar we zitten redelijk dicht op elkaar dus als iemand besmet is zit ik op hoestafstand.
De reden waarom ik twijfel, ik heb astma en ben deze winter al 4x ziek geweest. Blijkbaar ben ik dit jaar nog bevattelijker dan andere jaren. Ik krijg ook elk jaar een oproep voor de griepprik ondanks dat ik pas 50 ben. Helaas heb ik hem dit jaar gemist omdat ik ziek was.
Ik vind het wat onnozel om daarvoor de huisarts te bellen dus ik wil even peilen wat jullie zouden doen.
Sydney
14-03-2020 om 08:00
Ikea leeg?
Bij Ikea Delft is alles nog gewoon te krijgen hoor. Ik was er gistermiddag. Alleen het Smålland is gesloten.
AlisonH
14-03-2020 om 08:37
Ad Hombre
Meubelen hamsteren hahahaha! Geweldig, ik zie het voor me.
De psychologie achter het hamsteren is natuurlijk dat mensen gaan hamsteren omdat ze bang zijn dat alle anderen het gaan doen. “Als iedereen het doet heb ik straks niks dus doe ik het ook maar.”
Zou de Gall&Gall al lege schappen hebben?
Flavia
14-03-2020 om 08:41
Ikea Leeg idd
Gister ook in Ikea, nog nooit zo veel ruimte gehad om te parkeren op een vrijdagmiddag.
Dus leeg ja, qua bezoekers, het leek wel maandagochtend.
Ad Hombre
14-03-2020 om 10:02
Sydney
Nou, misschien kan Sini het je dan uitleggen.
Wij snappen het allemaal wel.
Sydney
14-03-2020 om 10:52
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. Ik stelde geen vraag, vroeg niet om uitleg.
Sydney
14-03-2020 om 10:58
Speciaal voor Ad dan
'Alleen het Smålland is gesloten.'
In de rest van de Ikea was alles dus normaal (spullen, mensen, aantal kassa's, medewerkers, rijen in het mini-supermarktje, winkelkarren in de lift).
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.