Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Juliëtte

Juliëtte

12-02-2016 om 20:58

Iemand hier een industrial piercing?

Ik heb een aantal gewone oorpiercings (ringen boven elkaar) en wil er een industrial boven. Denk ik, ik twijfel nog. Misschien moet dat hele oor anders, ik weet het nog niet zeker.
Nou ben ik bij die industrial een beetje benauwd voor zwelling, ontsteking en dat soort ellende. En ik vraag me af of je vaak erin blijft hangen met een kam of zo.
Iemand ervaring? En heb je toen meteen een lange barbell genomen, of eerst twee korte?

mirreke

mirreke

12-02-2016 om 21:09

Mijn dochter had er een...

en toen bleek haar oor er niet geschikt voor te zien. Want haar oorschelp was niet diep genoeg. Daardoor trok het oor de industrial terug naar achteren, waardoor hij ofwel haar oor in ging groeien (in het midden), of naar buiten werd gedrukt, haar oor uit. Dus langzamerhand steeds meer naar de rand van de oorschelp groeide en er gevaar ontstond dat hij eruit zou groeien, waardoor ze een soort flardenoor zou krijgen.
Uiteindelijk er dus uit gehaald. Toen ze in die periode zat was ze overal aan het zoeken naar info. Haar bleek dat hier veel meer mensen last van hadden. En zij had er nooit eerder iets over gehoord.

Kortom, kijk of je oor er geschikt voor is.

Mij lijkt een industrial erg mooi. Maar door de ervaring van dochter begin ik er echt niet aan.

Blijf je erin hangen? Nou ik heb zelf een oorpiercing, en ik blijf er nooit in hangen. De enige die er ooit hard aan heeft getrokken, tot bloedens toe, was de kapper... Ik denk dat het met een industrial net zo gaat.

Rianne

Rianne

13-02-2016 om 09:37

Mijn dochter heeft er één

Zij heeft hem vorig jaar zomer laten zetten.
Ze heeft meteen een lange genomen. Hij was iets te ruim, omdat er rekening was gehouden met wat zwelling.

Van te voren is door de piercer goed gekeken of haar oor geschikt was.

Zoek een goede piercer.

Volgens mij blijft ze er niet in hangen. Ik hoor haar nooit hierover

Tine Winkel

Tine Winkel

13-02-2016 om 10:02

weer wat geleerd

geen idee, wat het was - nu wel. Mooi!

40er

40er

13-02-2016 om 13:15

piercer

Ik zou zeggen, bij een goede piercer langs en je vraag voorleggen. Ze kunnen kijken of je oor geschikt is en je goed advies geven.
Mocht je in de regio Arnhem zitten, paradigim is aan te bevelen. Ze hebben ook mijn laatste piercing gezet en echt een goede voorlichting ed.
(Helaas is de piercing niet blijven zitten snif

Juliëtte

Juliëtte

13-02-2016 om 13:53

Bedankt

Ik moet dus zien uit te vogelen of mijn oor geschikt is en dan durf ik het misschien toch wel aan. Ik wil het wel graag. Ik ga het maar eens aan een piercer voorleggen.

Fiorucci

Fiorucci

13-02-2016 om 18:01

Juliette

Zoek wel een goede!!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.