Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-01-2011 om 08:56
Hebben jullie dat programma gisterenavond gezien? Jee, wat vond ik dát verdrietig zeg! Twee hardstikke leuke jongens die werden overvoert met slechte voeding. Nou ben ik zelf ook geen heilige en geef mijn kids ook wel eens slechte dingen te eten, maar ik wéét wel wat ik ze geef. (Frisdrank heb ik bijvoorbeeld zelden in huis, en frietjes eten we hooguit 1x per week) De ontwetendheid van vooral die ene moeder (van die snackbar) begrijp ik niet. Gezond eten is vooral de laatste jaren veel in het nieuws dus ik snap niet dat je dat gemist kunt hebben.
Gr. Poezie.
12-01-2011 om 09:27
Albana
"Maar als ze walachtige blauwe randen/vlekken rondom de ogen krijgt en d'r vel ook tussen de ribben wegtrekt en d'r truien/shirts de hele tijd over d'r schouders zakken dan weet ik dat het weer bijvoedertijd is." Waarom wacht je zo lang? Ben je bang dat ze anders doorschiet naar te zwaar?
14-01-2011 om 12:15
Albana
laatste poging . Je beschrijft dat je dochter in feite zo weinig vet op haar lijf heeft, dat ze letterlijk "blauw van de kou" wordt tijdens zwemles. Dan zou je toch denken dat daar wel wat bij mag. Ben je bang dat als je teveel aandacht gaat besteden aan "eten", dat dit een obsessie kan worden voor haar. Of heeft het toch te maken met een schoonheids/gezondheids-ideaal van haar of van jezelf?