Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

anoniem

anoniem

28-05-2013 om 09:29

Gevoelige strakke buik laag onderin

Beetje lastig altijd, dit soort vage klachten. Weet het ook niet heel goed te duiden. Waar moet ik aan denken en moet ik er mee naar de huisarts?

Het doet niet echt pijn maar is gevoelig. Soms meer dan anders. Vooral 's avonds na eten/bedritueel kinderen heb ik er last van denk ik (na rust gaat het beter, slapen of onderuit op de bank met losse kleding aan) maar nu is het niet weg.

Het zit laag onder in de buik, aan de voorkant, bij of net boven de rand van mijn slipje. En niet aan de zijkanten maar in het midden.

Heb wel eens prikkelbare darmklachten (erge) maar dat zit vaak ergens anders(?!) Ook heb ik een maand of twee geleden een spiraal laten plaatsen, en sindsdien "voel" ik daar in die buurt ook wat meer dan anders.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tango

Tango

28-05-2013 om 21:38

Medicijnen?

Het zal het w.s. niet zijn, maar slik je (andere) medicijnen sinds je last hebt?
Momenteel slik ik een antibiotica i.v.m. blaasontsteking en heb precies hetzelfde: gespannen gevoel onder in de buik. Bij mij trekt het alleen ook naar de rug toe. Ook weinig eetlust.
Hoe lang heb je het al? Sinds die spiraal? Een spiraal kan in het begin wel kramp-klachten geven, maar na 2 maanden zou dat toch wel over moeten zijn.
Ik zou er toch mee naar de huisarts gaan. Die is er ook voor vage klachten hoor.

anoniem

anoniem

28-05-2013 om 21:46

Tango

Nee, geen medicijnen.

Zou het geen blaasontsteking kunnen zijn, wat jij schrijft? OF heb je dan andere klachten? Ik heb het nooit gehad (of niet geweten..) Dat schijnt ook vaker voor te komen als je een spiraal hebt?

Petra Pakje

Petra Pakje

28-05-2013 om 22:34

Zwanger?

.

MariaV

MariaV

29-05-2013 om 11:03

Spiraaltje

Misschien zit je spiraaltje niet helemaal goed? Dat kan de gyn met een echo voor je nakijken. Ik had het bij mijn eerste spiraaltje (wist ik veel), inderdaad vooral 's avonds last en het ging beter als ik lag. Mijn tweede en nu derde heb ik nooit gevoeld.

Tango

Tango

29-05-2013 om 15:30

Anoniem

Ik had dus ook nooit blaasontsteking gehad, maar wist wel meteen dat dat het was. Vooral last met plassen (branderig gevoel bij het uitplassen) en eigenlijk voelde ik de hele tijd een branderig gevoel bij mijn blaas, heel vervelend. Ook wel buikpijn en rugpijn erbij. Volgens mij zijn de verschijnselen bij iedereen weer anders, ik had bijvoorbeeld niet dat ik heel veel naar het toilet moest en dan weinig plaste, dus als je twijfelt even met wat urine langs de huisarts gaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.