Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

EU parlement bezorgd over vaccinatiegraad

https://radar.avrotros.nl/nieuws/detail/europees-parlement-zorgwekkende-afname-vaccinatiegraad/

"Het Europees Parlement wil actie tegen de 'zorgwekkende' afname van de vaccinatiegraad in de EU. In een resolutie roept het de Europese Commissie en de lidstaten op maatregelen te nemen tegen de 'toenemende en wijdverspreide terughoudendheid tegenover vaccins' en de kostenstijging ervan aan te pakken. In Nederland krijgen steeds minder zuigelingen, kleuters en schoolkinderen prikken voor bof, mazelen en rodehond (BMR)."

Voor de "liefhebbers" van deze discussie: het is nu op radio 1 bij Standpunt.nl dus mensen kunnen ook nog opbellen naar het programma.

Kaaskopje

Kaaskopje

20-04-2018 om 16:17

Dit is toch waar we het al vaker over gehad hebben?

Dit is toch waar we eerder in elke discussie over vaccineren op OO onze zorgen over hebben uitgesproken? En ik bedoel niet Wij Kaaskopje, maar OO'ers en ik. Ik las net dat ik overal mijn gelijk moet hebben, dus ik benadruk maar even dat ik medestanders heb. .

Zorgwekkend hoeft niet tussen aanhalingstekens te staan

het IS zorgwekkend, om tal van redenen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.