Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

anoniem

anoniem

09-07-2013 om 09:53

Duizelig

Ik ben al weken duizelig!
Ik heb geen spanningen thuis en ben al sinds begin april af van de medicijnen dus dat kan het ook niet zijn!
Vorig jaar bloed geprikt lage bloeddruk maar dan neem ik even wat zoets maar dit helpt ook niet
Ik ben nog vrij jong en heb geen idee wat het kan zijn!
Zwanger kan ook niet want ik heb een spiraal en heb al 3 mnden geen seks meer gehad met mijn partner!

Wie o wie herkent dit?

Ben verder nooit flauwgevallen voel me verder prima eigenlijk en heb om half 3 een afspraak met de dokter gemaakt!
Daarnaast eet ik voldoende elke dag gewoon smorgens smiddags en savonds!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

09-07-2013 om 10:28

Bloed geprikt, lage bloeddruk?

Dat kan niet vastgesteld worden met bloedprikken, wel bloedarmoede. Ik denk dat je met deze klachten prima naar de huisarts kunt. Lage bloeddruk zou kunnen, maar het zou wellicht ook iets met je evenwicht te maken kunnen hebben. Lijkt mij een goed idee om dat verder te laten uitzoeken.

Verstuurd met de Ouders Online iPad app

P

P

09-07-2013 om 10:41

Misschien

een virus op het evenwichtsorgaan?

Tink

Tink

09-07-2013 om 14:03

Ik denk

... dat je lage bloedsuiker bedoelt? Want iets zoets nemen helpt echt niet tegen lage bloeddruk (iets zouts wel).

Tegen lage bloeddruk

Zoethout en drop (zoet en zout) helpen ook tegen lage bloeddruk. Evenals Sterrenmix.

Mijn opa had een lage bloeddruk en als die naar een of andere medische keuring moest - waar ze nog wel eens over dat soort dingen begonnen, kennelijk - at-ie eerst een zakje drop, dan zag alles er weer prima uit.

Groeten,

Temet

Puck

Puck

10-07-2013 om 08:31

Terug huisarts

Ik zie een aantal rare dingen in je posting staan zoals bloeddruk gecombineerd met bloedprikken en suiker voor een lage bloeddruk. Lijkt erop dat je niet precies weet wat nu wat is en ik zou dan ook maar even terug gaan naar de huisarts om even de zaken op een rijtje te hebben en daar te vragen wat je nu zelf kunt doen om de klachten te verminderen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.