Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
09-05-2024 om 16:57
Hi, momenteel gebruik ik bloedverdunners ivm DVT. Ik moet daarbij de anticonceptiepil blijven gebruiken de volgende maanden. Nu heb ik sinds vorig weekend een doorbraakbloeding met een zere buik (menstruatiepijn). Het lijkt echt op een normale menstruatie met af en toe bloedstolsel. Is iemand hier bekend mee? Gaat de doorbraakbloeding snel weer uit zichzelf over of blijft dit doorgaan ivm de bloedverdunners? (Bloed vloeit makkelijker door die medicijnen, al sta ik al op van de bank). Ik mag jammer genoeg geen ibuprofen slikken, dus daar kan het niet minder door worden. Wat is jullie advies/ervaring?
15-05-2024 om 23:37
Dank voor je berichtje. Schijnt zeldzaam te zijn, baarmoeder kanker voor de overgang. Gelukkig was je er op tijd bij.
provera, best heftig spul als ik er over lees..
Ik wacht t telefoontje af en vraag nadrukkelijk of na die uitslag alle nare gynaecologische dingen uitgesloten zijn.
Vraag hoe lang het duurt voordat die pil gaat werken. En anders ga ik voor de novasure.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.