Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
11-02-2023 om 23:46
Lieve vrouwen, Ik heb even een vraag dit is best lastig …. Dus hoop dat ik geen mega vreselijke haat berichten krijg! Maar ik ben nu al 4 tot 5 weken niet ongesteld geworden al een test gedaan die was negatief, me man is trouwens ook gecastreerd dus vind het sws mega gek als ik zwanger kan zijn maar ik heb nu al 3 tot 3 weken ontzettend last van maagzuur mega snel moe & veel meer afscheiding dan normaal ook van kleur & geur anders dan normaal… ook de seks is de laatste paar weken echt pijnlijk heb ook veel sneller last van me vagina die helemaal opgezet is.. kan iemand mij helpen wat moet ik doen. Heb sinds 4 dagen nu dat ik in bed lig en me buik allemaal plopjes maakt & beweegt…
Ik ben al moeder van 3 kindjes.. alleen bij me zoontje was het ook veel later ontdekt dat ik zwanger was die testen waren ook mega negatief steeds en bleek al 4 maand zwanger te zijn..
vrouwen help mij alsjeblieft wat kan dit zijn en kan dit wel of niet zwanger zijn want echt de testen zeggen nee alleen mijn gevoel zegt al een week dat ik veel meer zin in andere eten heb sneller moe ben gekke kwaaltjes zoals die geur en meer afscheiding en dus die plopjes en bewegingen … 🫣 HELP MIJ ALSJEBLIEFTr!
19-02-2023 om 23:53
Vlindertjeee2023 schreef op 13-02-2023 om 21:01:
update, heb vandaag de echo gehad & zoals vele misschien niet hadden verwacht was er wat te zien in me baarmoeder …. Wordt morgen verder onderzocht door eeen gynaecoloog.. blijft allemaal spannend en onzeker dus nog..
En hoe is het nu? Is er al meer bekend, hebben ze je kunnen geruststellen?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.