Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Biebel

Biebel

22-01-2019 om 11:13

Darmproblemen 17jarige


Doenja

Doenja

05-03-2019 om 15:00

Ook ik...

Ik schrijf even mijn verhaal, misschien kun je er iets mee. Acht jaar geleden had ik zoveel buikpijn en diaree dat ik geist heb dat ik getest werd op een lactose intollerantie. Dat kwam zo weinig voor zei mijn huisarts, maar ik bleek dus genetisch niet in staat lactose te verteren. Toch bleef de huisarts zeggen dan ik best een glas melk mocht. Zo erg kon t niet zijn. Toch wel. Maar advies of voedings tips kreeg ik niet. Een dietiste gaf me verkeerde info en toen ben ik zelf maar goed op gaan letten. Maar mijn klachten gingen nooit helemaal over. Na een hele heftige stressvolle periode werden mijn klachten steeds erger. Stekende buikpijn, pijnscheuten in mijn ledematen, heupen en voeten. Podo inlegzooltjes laten aanmeten want ik zou doorgezakte voete hebben. Kon gewoon bijna niet meer lopen. En slapen, slapen! Maakte nachten van 10 tot 12 uur. Dat zou door de stress komen zei mijn omgeving. Uiteindelijk door iemand hier gewezen op vitamine D en B12. Want door 4-5 x per dag diaree was t niet onwaarschijnlijk dat ik niks opnam uit mijn eten. Ook voor dat onderzoek heb ik moeten praten als brugman en vooral na de uitslag heb ik mijn poot stijf gehouden. D was 35 en B12 190. En ik heb nu ampullen en capsulles voor vit. D en injecties voor B12. Nu drie weken. Maar wat in jaren opgeraakt is, bouw je niet in een paar weken op. Ik kan je wel zeggen dat de pijn in mijn voeten helemaal weg is! En de spierpijn, kramp en verminderde kracht is ook opgelost! Ik voelde me altijd een zwak vogeltje maar mijn lijf had gewoon niet de goede stoffen! Ondanks vers koken elke dag. Ik moet de vitamines mijn hele leven blijven slikken en spuiten. En ik ga me nog verder laten doorlichten of het hierbij blijft. Succes!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.