Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Truus

Truus

10-06-2013 om 11:55

Bult bij vagina

Sinds een paar weken heb ik een soort bult aan de linkerkant van mijn vagina, in het verlengde van mijn buitenste schaamlip. Bij opwinding wordt het dikker. Ik heb dat al eens eerder gehad en toen was het de klier van Bartholin waarvan de uitgang verstopt was. Gelukkig is het toen vanzelf overgegaan (anders moet het opengesneden worden). Nu lijkt het om hetzelfde te gaan, maar ik ben geen arts. Moet ik dan toch voor de zekerheid naar de huisarts?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

10-06-2013 om 12:11

ja, lijkt mij wel. door een scherm heen is het lastig beoordelen, of je nu arts zou zijn of niet.

Truus

Truus

10-06-2013 om 13:45

Lekker dan

Vorige keer dat ik bij de huisarts was had ik een fissuur. Straks denkt ze nog dat ik het leuk vind om daar zo te liggen ;-( Waarom heb ik nou nooit een ontstoken nagel of iets dergelijks?

Fiorucci

Fiorucci

10-06-2013 om 18:18

Truus

Wat naar, sterkte!

Dieuwertje

Dieuwertje

12-06-2013 om 15:40

O die klier!

Zo'n bult had ik vorig jaar ook. Bortholin klier opgezet (zo groot als een ei) deed verschrikkelijk zeer. Ik kon wel janken. Volgens de gynaecoloog kwam het doordat ik op die plaats was ingeknipt tijdens de bevalling (9 jaar geleden). Die enorm pijnlijke bult is operatief verwijderd (maar toen was de zwelling inmiddels afgenomen en de pijn dus ook).
Ik zou maar even langs de dokter gaan. Als het erger wordt is het echt niet meer uit te houden.

Sterkte!

Truus

Truus

12-06-2013 om 19:26

Frappant

Bij mij is het ook aan de kant waar ingeknipt is (nog veel langer geleden dan bij jou). Ik heb er nu nog geen pijn aan, alleen als ik erin knijp (dus dat doe ik maar niet).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.