Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Sneeuwitje

Sneeuwitje

10-05-2013 om 21:07

Buikpijn

Hoi allemaal

De laatste maanden merk ik dat ik een langere periode menstruatieachtige buikpijn heb, soms ook lage rugpijn. Ik ben aan de pil (microgynon), en het begint al het weekend voor de stopweek (ik stop op maandag), donderdag/ vrijdag word ik vervolgens ongesteld en in het weekend wordt de buikpijn minder (en de ongesteldheid stopt dan rond de maandag). Daarna heb ik een paar dagen geen last en 2-3 dagen na het starten van de pil begint dan weer de buikpijn. Ik kan me nu even niet voor de geest halen hoe het exact was vorige maand, wel dat het meer was dan alleen de ongesteldheidsweek. En ik word er zo chaggo van, ben het echt zat. Is dit herkenbaar voor iemand?? (ben dus net maandag begonnen met de pil en heb al vanaf dinsdagavond non-stop buikpijn, maar dan het zeurderige type, dus niet echt pijn-pijn, wel ongemakkelijk gevoel).

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn en of dit 'normaal' zou kunnen zijn?

Alvast bedankt, Sneeuwitje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bibi63

bibi63

11-05-2013 om 13:28

Geen idee. Wat ik me kan herinneren uit de 'pil-tijd', was dat ik nauwelijks meer klachten had. Hooguit een beetje de eerste dag van de menstruatie. Ik zou even naar je h.a. gaan.
Gr. Bibi

Sneeuwitje

Sneeuwitje

14-05-2013 om 07:05

Bibi

Bedankt voor je reactie. Ik heb lange tijd ook nauwelijks klachten gehad, maar tis nu niet leuk meer. Het zeurt maar door. Ik was al van plan om naar de huisarts te gaan als het aanhoudt, maar dat kon niet direct ivm werk en zo dringend vind ik het ook niet dat ik gelijk vandaag moet. Dus ik zal voor eind van de week een afspraak maken als ie tenminste werkt. En dan ben ik benieuwd wat hij zegt.

Sneeuwitje

mies

mies

16-05-2013 om 01:38

Onze dochter ook

Onze dochter (21 jaar) heeft ook buikklachten al een hele tijd heeft de prikpil maar ook bloedingen tussen door maar dat schijnt normaal te zijn ,ze moet in juni voor het eerst naar een mdl arts hoop dat het niet ernstig is, ze is ook erg afgevallen de laatste tijd maar de huisarts vind haar een stresskip en dat vind ik eigenlijk ook maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn wat niets met stress heeft te maken en volgens de huisarts heeft ze een prikkelbare darmsyndroom, heeft daar ook medicatie voor gehad heeft wel gewerkt maar ze werd er erg suf van en je mag ze niet al te lang slikken dus nu maar afwachten wat er uit het onderzoek komt.
Groet Mies

Sneeuwitje

Sneeuwitje

18-05-2013 om 21:28

Geweest

Ik ben geweest; ik heb geen tussentijdse bloedingen, vroeg hij wel naar. Hij stelde zelf voor even een kort gynaecologisch onderzoekje te doen, dat had hij gelijk kunnen doen ware het niet dat ik mijn 3jarige bij me had (ook voor een doktersvraagje) en dat dit dus niet zo handig was. Vrijdag weer, en ik ben benieuwd wat dan. Het is echt alleen steeds een menstruatiegevoel. Mies bij jouw dochter klinkt het toch wel heel anders. Succes, hoop dat het meevalt.

Sneeuwitje

Mies

Mies

22-05-2013 om 01:26

Pms

Als ik dat vroeger had de maandelijkse ongemakken werd ik elke maand voor de menstruatie depresief shagerijnig,opstandig ( wat ik normaal nooit was)en als het doorbrak was alles weer normaal ( ik slikte niets geen pil of prikpil) denk dat het PMS is wat vele vrouwen hebben kun je een beetje remmen met teunisbloem olie capsules en verder als je in de overgang bent geweest is al die ellende weg ( er is hoop)

Sneeuwitje

Sneeuwitje

27-05-2013 om 10:31

Mies, hoop?

Lol mies..ik moet nog 35 worden, dus voorlopig is de overgang (hoop ik) voor mij nog niet in zicht.
Ik moet nog urine brengen om te testen op blaasontsteking, dus laten we hopen dat daar iets uitkomt waar we wat mee kunnen. Gyn. onderzoek was allemaal normaal, dus hij kon verder niks. en PMS is prima, maar 3 weken per maand vind ik een beetje veel van het goede.

Groetjes, Sneeuwitje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.