Gezondheid
Bang2019
06-08-2019 om 10:07
Bang voor huidkanker
Lieve mensen
Ik ben zo bang. Er is met spoed een plek( litteken met soort moedervlekjes / pigment ) weggesneden en opgestuurd voor onderzoek. Ik heb 2 jonge kinderen en ben zo bang om dood te gaan en me kinderen niet te zien opgroeien en een moeder hoor hun te zijn. Ik weet dat het leven loopt hoe het loopt en ben ook altijd zo positief ingesteld maar nu zo bang terwijl ik nog geen uitslag heb. Het is ook zo”n rare plek. Ik snap niet waarom ik zo aan me lichaam twijfel en zo bang ben. Weet ik het onbewust al denk ik dan of ik het gewoon angst wat ik nog nooit heb meegemaakt... de dokter zei dat ze het niet vertrouwde en het met spoed weggehaald moest worden. Dat maakt me zo bang.. dat afwachten is zo vreselijk. Met hoeveel procent weet een dermatoloog eigenlijk iets. Ze heeft natuurlijk er wel veel verstand van .iemand misschien zoiets meegemaakt
Bang2019
12-08-2019 om 14:14
0,3 mm
Bedankt voor de reacties.
Vandaag de dokter gesproken . 0,3 mm heel oppervlakkig randen waren schoon. Over 2 weken wordt er nogmaals omheen gesneden. Plek weg kanker weg. Kans op uitzaaiingen is 1 procent en genezing volgens mij 98 procent ofzo. Dus met alles toch helemaal goed gekomen.
Knurf
12-08-2019 om 14:46
M Lavell
'In het grote boek der zelfbeheersing.'
Ik hoop oprecht dat jouw reactie ironisch bedoeld is.
Anke
12-08-2019 om 15:07
Fijn!
Bank2019, dit kan niet beter! Dit antwoord geven ze aan iedereen die niets te vrezen heeft. 0% kans op uitzaaiingen geven ze namelijk nooit. Gefeliciteerd.
Voor de zekerheid halen ze nog een randje weg en kijken ze nogmaals of alles schoon is, maar werkelijk, je kunt ademhalen en dit achter je laten.
Rossig
12-08-2019 om 16:03
Gelukkig
Mooi dat het goed is afgelopen
Tja, het Grote Boek der Zelfbeheersing. Er zijn er overigens een heleboel. Soms lukt het je, soms niet.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.