Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Auw... teennagel van grote teen er bijna af

Gisteren heeft de teennagel van mijn grote teen voor een groot deel losgelaten (de hond ging er op staan)
Ik heb er een pleister omheen gedaan.
Is er nog iets wat ik kan doen om te zorgen dat ie sneller er helemaal vanaf is? Als ik eraan zit doet het behoorlijk zeer en zie het (daarom) niet zitten om langs de huisarts te gaan

Katniss

Katniss

25-07-2014 om 16:05

Off topic

Hoe groot is jouw hond wel niet?!
Volgens mij heb je toch het snelst verlichting als je wel naar de huisarts gaat, in ieder geval voor advies. Het lijkt me dat de nagel die er nu nog zit toch ook zorgt voor bescherming, maar ik heb er geen verstand van.

Tijgeroog

Tijgeroog

25-07-2014 om 16:16

Tsja...

Ik ziu toch ook echt even langs de huisarts gaan. Die man (vrouw) zit daar ook niet voor niets. En het doet misschien even erg pijn, maar daarna heb je er waarschijnlijk minder last van.

Barvaux

Barvaux

25-07-2014 om 17:14

Precies

Je hebt nu misschien heel lang pijn, en je bent al bang dat er iets of iemand tegenaan komt. De huisarts kan de nagel verwijderen en dan begin je meteen met de genezing. Ik zou het zeker even aan de huisarts laten zien.

Mijntje

Mijntje

25-07-2014 om 18:52

verdoven

en ik neem ook aan dat de huisarts je teen kan verdoven, voordat hij iets verwijdert. Ben het met Barvaux eens dat de genezing dan sneller gaat. Maar nu is het vrijdagavond en ik weet niet of je al geweest bent. Hopelijk is het te doen om nog even te wachten tot maandagochtend (of naar de huisartsenpost als het niet te harden is)

sonj@

sonj@

25-07-2014 om 20:56 Topicstarter

wachten tot maandag

Ik zal idd moeten wachten tot maandag. Eigen schuld dikke bult zeg maar. Maar pijn is op zich wel uit te houden met een pleister erom.
Ik zit nu in een sodabadje. Hopelijk weekt dat de nagel los(ser)

Onze huisarts heeft volgens mij de "slagersopleiding" gedaan, dus hoop dat hij het wel wil verdoven van te voren

bij dochter