Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Kaaskopje

Kaaskopje

11-05-2016 om 01:10

Astma


Max

Max

17-05-2016 om 20:28

sterkte

Wat een schrik, sterkte en ik hoop op een snel herstel.

Hè jakkes!

Dat is andere koek zeg....heel veel beterschap!

Kaaskopje

Kaaskopje

17-05-2016 om 23:46

Dank jullie wel

vanuit mijn ziekenhuisbed. Dit was zeker niet de afspraak Hortensia. Stomme propjes!

En.....

Gelukkig wel online........

Veel ziekenhuizen hebben om diverse redenen wifi nog lang tegen gehouden. Maar ineens spreekt het dan ook gewoon vanzelf.

Hopelijk mag je snel weer naar huis Kaaskopje. Uiteraard als de propjes opgelost zijn.

Kaaskopje

Kaaskopje

18-05-2016 om 07:49

AnneJ

Dank je wel.

Gelukkig mag je in dit ziekenhuis al geruime tijd bijna overal op je mobieltje. Dat is zo heerlijk.

De propjes mogen thuis oplossen . Dat duurt wéken.

Hortensia

Hortensia

18-05-2016 om 09:31

Kaaskopje

Was dit ook de oorzaak van je benauwdheden waarvoor je dit topic begon? Of staat dit er los van? Sorry als ik een domme vraag stel, ik weet weinig van longembolie...

Pirata

Pirata

18-05-2016 om 13:16

sterkte kaaskopje

En voorzichtig aan!

Kaaskopje

Kaaskopje

18-05-2016 om 15:52

Hortensia

Ja dat was inderdaad de aanleiding. Ik voel me daar met terugwerkende kracht wat dom over, maar omdat ik de eerste keer veel acuter en erger benauwd was geworden, heb ik deze 'sluiperd' niet herkend. Ik las gister wel dat een tweede keer ook meestal alleen te herkennen is aan kortademigheid, dus tja... Als het meezit overkomt het mij niet weer, omdat ik nu voor de rest van mijn leven aan de bloedverdunners vastzit. Ik hoor bij zo'n 10 procent van de embolie'klanten' die in de herhaling valt en de kans dat dat ooit dodelijk afloopt neemt daar mee toe. Als ik nog lang gedacht had dat ik 'vast hooikoorts had', had ik dus ook in de aap gelogeerd kunnen zijn. Maar... ik kan het navertellen en het gaat weer goedkomen .

jeetje kaaskopje

Dat is schrikken. Hoop dat je snel en voorspoedig herstel. Sterkte!!

Ava

Ava

18-05-2016 om 20:00

Ai, beterschap!

Beterschap Kaaskopje, das toch best heftig. Gelukkig was men wel zo alert en ben je opgenomen. Is toch wel gevaarlijk zoiets. Lig je op de gewone afdeling of op een high care?

Kaaskopje

Kaaskopje

19-05-2016 om 00:13

Ava en Jippox

Bedankt

Ik ben alweer thuis. Ik was een nachtje ter observatie in het ziekenhuis.

Lusithania

Lusithania

19-05-2016 om 12:10

nu pas

Ik lees het nu pas maar wens je een goed herstel en beterschap toe.

jakkie

Lees dit ook net. Beterschap gewenst! Jullie familie krijgt wel het nodige voor de kiezen, zo door de jaren heen...

Groeten,

Temet

Hortensia

Hortensia

19-05-2016 om 12:29

Ach weet je, Kaaskopje

Het uitte zich anders dan de vorige keer, dus ik kan me goed voorstellen dat je het linkte met astma/hooikoorts. Achteraf kijk je de koe in de kont, zeggen ze wel eens

Goed herstel toegewenst!

Kaaskopje

Kaaskopje

14-06-2016 om 01:35

Ach jee

Ik zie dat ik na de laatste reacties niet meer gereageerd heb. Bij deze nog bedankt!

Temet, ik vind het ook wel mooi geweest eigenlijk. Er is een positief puntje. Al mijn kwaaltjes heb ik aan mijn vader te danken. Bijziend, longen, de hele santenkraam. Ik spreek hem niet meer, maar hij is 86 jaar. Krakende wagens....

histamine

Bij astma en hooikoorts kan een histaminegevoeligheid spelen. Histamine zit onder andere in kaas en vette vis.
Ook kan een tekort aan onder andere vitamine D spelen.

Kaaskopje

Kaaskopje

28-07-2016 om 18:07

Piepmuisje

Dat wist ik niet. Ik eet elke dag kaas, vette vis heel af en toe. Ik slik elke dag vitamine D.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.