Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Altruïstische nierdonor nodig

Dag iedereen!

Ik weet niet zeker hoe ik dit verzoek correct moet formuleren omdat het niet iets is dat ik ooit eerder heb gedaan. Ik gebruik Google Translate omdat ik een Indiase ben (mijn man is Nederlands), sorry voor de slechte Nederlanders. Ik weet niet zeker of dit de juiste plaats is om dit te plaatsen, verwijder het of stuur me een bericht als dit zo is.

Ik ben een 29-jarige vrouw en mijn nieren zijn 3 jaar geleden onverwachts mislukt. Sindsdien leef ik van dialyse en heb ik een niertransplantatie nodig voor een goed leven.

De gemiddelde levensduur van een persoon bij dialyse is 5 jaar en ik ben er al 3 jaar mee bezig, dus statistisch gezien heb ik nog 2 jaar te gaan 😔 Daarom is dit een wanhopige oproep voor hulp.

Mijn bloedgroep is B + en mijn lichaam kan een nier van een bloedgroep van B + of O + accepteren. Het geslacht van de donor doet er niet toe.

Verspreid dit bericht alstublieft, alsjeblieft, ik zou heel dankbaar zijn. Als jij of iemand die je kent bereid zou zijn om een ​​nier aan een vreemdeling te schenken, ben je geweldig en welkom om mij via een persoonlijk bericht te bereiken.

Aarzel ook niet om mij een bericht te sturen met betrekking tot andere wegen die ik kan volgen. Ik ben al op een transplantatielijst ☺

vriendelijke groeten en wens me geluk jongens ☺

Chrono

Chrono

18-04-2018 om 08:13

Geluk

Ik wens je inderdaad geluk. Je oproep is wat bijzonder, maar proberen kan altijd. Heb je ook al via Facebook een oproep geplaatst?
En over die dialyse: het kan echt langer hoor, zeker bij jonge gezonde mensen. Mijn moeder heeft 20 jaar dialyse gehad bijvoorbeeld.
Maar een nieuwe nier is een veel betere optie. Succes!

Chrono

Chrono

18-04-2018 om 09:45

Je man

Kan je man doneren? Het kan ook via kruistransplantatie als hij voor jou geen geschikte nier heeft.

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

18-04-2018 om 10:42

Naschrift van de redactie

We hebben nog niet eerder te maken gehad met oproepen tot orgaandonatie, en hadden daarvoor dus ook nog geen beleid of spelregels.

Na overleg met de NTS (Nederlandse Transplantatie Stichting) hebben we besloten om dit soort oproepen voorlopig toe te staan. Het is in ieder geval niet wettelijk verboden, om zelfstandig op zoek te gaan naar een orgaan.

We wensen Shiva heel veel succes en sterkte.

Henk Boeke
Redactie Ouders Online

shiva11

shiva11

18-04-2018 om 20:53 Topicstarter

Thank you!

Dear Editors,

Thank you for letting my message stay. I have 99% PRA in my blood which means that finding a donor for me is EXTREMELY difficult. That's why, I am searching like this in my desperation.

Thanks again.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.