Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
13-07-2022 om 14:46
Ik hik al jaren aan tegen een echtscheiding, een paar keer aangegeven dat ik het wou, dan weer met mooie beloftes gebleven. We zijn nu bijna 10 jaar verder en meer dan ooit wil ik weg. Eerste gesprek gehad met mediator, die bekend was met narcisten. Gisteren weer geprobeerd om vervolgafspraak in te plannen, hij wil weer een kans, maar dat red ik niet , heb nu al 3jr rugpijn (na diverse onderzoeken blijkt het gewoon stress te zijn !) dus het maakt me ook kapot. Hij zegt ook kosten zijn te duur, ik zei paar jaar geleden heb ik een convenant laten opmaken door een advocate en dat alleen koste al 500 euro, en hij wilde het toen niet tekenen, dus dat totaalpakket vd mediator lijkt me niet mis. Hij zegt je kan het ook zelf regelen dan is het ook goedkoper.... Maar ik weet dat ik dingen ga vergeten, en mezelf dan voor de kop sla als ik voor voldongen feiten sta over een paar jaar. Ben nu bijna 60 en het is nu of never ... HELP!
26-07-2022 om 14:19
ik heb ondertussen een eerste gesprek gehad met een mediator van zorgzaam scheiden bekend met partners met narcistische trekjes, daar was hij gelukkig ook bij , hij dreigde er niet bij te zijn, gelukkig kwam de mediater aan huis. Nu het vervolg nog , dit wordt ook zo veel mogelijk uitgesteld door hem . Hij weet dat het menens is nu.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.