Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Einde relatie


Patronen die er in langere tijd ingeslopen zijn, verander je niet zomaar even. Ik zou je vooral richten op jezelf en waar jij vindt dat je moet veranderen. Om te leren voor een eventuele volgende relatie. Nog los van of hij wel of niet een ander heeft, blijkbaar heb jij ook je issues en zie je dat zelf in. Dat is al heel goed. Veel mensen met een gebrek aan zelfinzicht lopen in relaties/daten of zelfs sociale omgang telkens tegen dezelfde dingen aan en dat ligt dan altijd aan de ander. 

Hoe gaat het nu Yara?

ik ben benieuwd, nu een jaar later hoe is het met je en hoe is alles verlopen verder nog? Herken een hoop uit je situatie ook dat hij geen gevoelens meer zou hebben .. 

MamaJ17 schreef op 24-06-2024 om 10:52:

ik ben benieuwd, nu een jaar later hoe is het met je en hoe is alles verlopen verder nog? Herken een hoop uit je situatie ook dat hij geen gevoelens meer zou hebben ..

Misschien is handiger zelf een topic te openen als je tips/lotgenoten zoekt in jouw/jullie situatie, gezien Yara al ruim een jaar niet meer heeft gereageerd?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.