Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Welk online fotoalbum?

Het is hoog tijd dat ik eindelijk de digitale foto's van mijn gezin ga ordenen. Daarvoor wil ik zo'n online fotoalbum maken. Ik ben benieuwd welke jullie gebruiken en wat je daar de voor- en nadelen van vindt.
Belangrijk vind ik dat ik er ook wat teksten bij kan schrijven. En dat ik er heel lang over kan doen zonder dat de aanbieder opeens met zijn diensten stopt. Dat is geloof ik een keer bij de Hema albums gebeurt? 
Dankzij jullie ervaringen en adviezen hoop ik meteen een goede keuze te maken en eindelijk écht aan de slag te gaan. 

ik vind de kruidvat altijd top. Cewe geloof ik.

ik gebruik Albelli. Heel tevreden over. Ik maak het boek en wacht dan vaak op een goede aanbieding.

Smartphoto prima.

Wilmamaa

Wilmamaa

07-06-2024 om 20:40 Topicstarter

bedankt voor jullie reacties. Allemaal wel positief. Maar kun je er ook goed teksten bij schrjjven? Vakahtieverslag enzo?

Wilmamaa

Wilmamaa

07-06-2024 om 20:44 Topicstarter

Ik bedenk nu dat ik misschien ook wel zo'n glossy tijdschrift kan maken. Dan zijn teksten geen probleem. Foto's misschien minder mooi... iemand daar ervaring mee?

Ik gebruik Albelli. Daar kan je heel gemakkelijk teksten bij maken. In alle lettertypes, groottes, kleuren etc. Maar ik ga er vanuit, dat dat bij allemaal kan hoor.

ja bij Kruidvat kan je teksten maken, kleuren, achtergronden, je kan t helemaal maken zoals je wil. Ik maak ook een boek en met een goede aanbieding bestel ik ze.

Ja hoor, kan bij allemaal.
Ook ideaal voor reizen die nog moeten komen: Polarsteps app, alles ter plekke bijhouden en later automatisch een fotoboek van laten maken. 

Wilmamaa

Wilmamaa

08-06-2024 om 13:36 Topicstarter

Fijn om dit  te lezen!  Ik begin er zin in te krijgen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.