Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Geertje

Geertje

02-11-2016 om 10:40

Outlook mail

De verandering was al aangekondigd maar twee dagen geleden moest ik er ook aan geloven, Hotmail werd outlook mail.
Ik vind er niets aan. Het is zoooo traag. Hebben jullie dat ook of ligt het aan mij?

Lynn

Lynn

02-11-2016 om 12:37

Ja

Zoooooo traag. Ik word er ook gek van. Ik ging al eerder over, een paar weken geleden.

Wel heel veel verplichte rustmomenten op een dag nu.

Ik heb zelfs al een klacht aan hotmail gestuurd (ik geloof dat mijn mening gevraagd werd).

Wel fijn dat je nu een mail open kan laten staan en dan verder in je outlook kunt gaan. Dat is wel een grote vooruitgang.

Maar het tempo. Kan niet waar zijn...

Ben nu vaak aan het multitasken, door tegelijkertijd ook iets anders te doen (andere website of zo) als ik moet wachten .

Helaas nog geen tijd/energie gehad om serieus over een alternatief na te denken. Is ook wel weer gedoe.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-11-2016 om 13:00

Lynn

Héél veel mensen maken gebruik van gmail. Ik doe er tegenwoordig meer mee dan met mijn ziggo/upc-account. Daar laat ik reclame binnenkomen.

Geertje

Geertje

02-11-2016 om 13:32

Kaaskopje

Ik heb ook een Gmail account maar die gebruik ik voor sommige nieuwsbrieven, reclame en andere bagger.

Lynn

Lynn

02-11-2016 om 15:49

Kaaskopje

Ja, ik weet dat er gmail is. Maar overschakelen heeft ook wel consequenties (mensen informeren (wie kent allemaal je e-mailadres?), oude info in hotmail die handig blijft etc.

Marjoleine64

Marjoleine64

02-11-2016 om 16:20

Ik lees mee

Ik heb dan weliswaar geen last van traagheid (tenminste, niet specifiek op outlook.com), maar ik vind het gewoon niet handig. Ik gebruikte windows live, en had daar meerdere accounts in geconfigureerd (hotmail, gmail en verenigingsaccounts). Ik wil best overstappen naar Outlook, maar het lukt me domweg niet om alle accounts daarin werkend te krijgen. Dus nu zit ik met windows live (waar één account het nog wel in doet gelukkig), gmail en outlook.com voor de hotmail. Echt mega NIET handig dus.

Moeder

Moeder

02-11-2016 om 17:16

Gmail

Ik laat al mijn accounts in mijn Gmail komen. Dus alle mail van al mijn andere accounts wordt doorgestuurd naar mijn Gmail. Ik vind het handig

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.