Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-03-2013 om 09:05
de r4 kaart van de ds van zoonlief is kaduuk, en nu kan 'ie dus helemaal geen spelletjes meer spelen. Ik weet dat het niet helemaal legaal is, maar zou iemand mij willen/kunnen vertellen hoe ik aan een nieuwe, volle r4 kaart kan komen?
15-03-2013 om 22:07
Kijk eens op
Big dennis .nl die verkochten ze altijd maar verwijzen nu door naar Spanje... Misschien op de zwarte markt in Beverwijk?
Ik zie ze trouwens gewoon op Marktplaats staan!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
15-03-2013 om 22:44
Ook
Ik heb onze R4-kaart met spellen ook van Marktplaats. Toen ik die kaart kreeg heb ik meteen via een adapter (zat erbij) op de pc een back up van de spellen gemaakt. Toen na een tijd onze R4-kaart het niet meer deed (vanwege een firmware update van Nintendo) heb ik een nieuwe (lege) kaart besteld en er de spellen weer opgezet.
Dus misschien kun je je spellen vanaf de R4-kaart wel nog op de pc zetten?
Dan hoef je alleen maar een nieuw kaartje te kopen. Zorg dan wel dat je er een koopt waar de nieuwste software al op staat.
Wat meer info vind je hier:
http://www.r4i-info.nl