Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-03-2012 om 12:57
Ik ben een soort van cursus via podcasts aan het doen. Ik heb er veel aan maar het zijn nog al lange. Ik wil ze dus graag op mijn I-pod zetten zodat ik kan luisteren als ik bijvoorbeeld toch al aan de rand van een zwembad sta. Maar nu krijg ik de podcast niet op mijn IPod.Ik heb ze in Itunes gewoon in de playlist staan maar a;lsik synchroniseer verschijnen ze niet op mijn aparaat. Volgens de helpfuncite moet ik ze handmatig naar mijn apparaat slepen maar ook dan gebeurt er niks. Knippen en plakken werkt ook niet. Wat doe ik nu verkeerd?
Mijk
29-03-2012 om 14:38
Misschien
Staat in iTunes aangevinkt dat podcasts meegesynchroniseerd moeten worden? Kun je vinden achter de tabjes 'muziek' 'films' ed in je beginscherm.
29-03-2012 om 16:35
I pod
En zoek je op de goede plek op de i pod. Dus bij muziek, dan meer en daar staan i pods. Wist ik dus zelf eerst niet. Dacht dat ze bij video zouden staan.
01-04-2012 om 15:39
Waar
Bij mij staan de podcast op itunes EN op mijn ipod ponder podcasts
in itunes ergens bovenaan in het linker menu (kan ik hier vanaf de klaptop niet zien)
in in mijn ipod op het beginscherm 6e item
marjanne