Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
31-08-2013 om 21:59
Ik heb een Ipod, een Iphone en een Ipad (ik weet 't: decadent) en ik weet niet goed hoe ik het volgende moet oplossen: op de Ipod staan ruim 1.500 muzieknummers, die worden ook automatisch op de Iphone en Ipad gezet, gevolg is dat de Iphone ongeveer vol is. En hetzelfde geldt voor bepaalde spellen die m'n zoon en dochter op de Ipad hebben gezet, maar die ik absoluut niet op de Iphone wil hebben. Hoe doe ik dat? Oh ja, ik heb geen Mac computer maar een gewone windows pc.
01-09-2013 om 07:48
Per apparaat instellen
In iTunes niet alle apparaten allen laten synchroniseren maar per apparaat insteek welke muziek er op moet bv per artiest of per afspeellijst. Bij de apps kan je aangeven om niet alle apps tegelijk op het apparaat te zetten. Dan kan je per app aanzetten of je die op het apparaat dat op dat moment gekoppeld is wil installeren.
Rob
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
01-09-2013 om 13:57
Cloud uit
Zet 'automatisch synchroniseren met iCloud" uit. Ik had opeens alle vakantiekiekjes van dochter op mijn iPad, zat ik ook niet op te wachten.
Rosa van der Zanden
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.