Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-06-2010 om 22:25
Mijn kinderen hebben een Nintendo DSI met een TT kaartje erin. Nu hebben we films om erop te kijken, ze zijn al in het DSI formaat omgezet. Toch wil het niet lukken om ze te zien. Als ik de TT kaart aanklik in de DSI dan kom ik niet in een menu om de film te kiezen. Ik kom direct in het speleltjes menu. Er staat moonshell op de kaartjes maar ik moet dus zo'n menu zien waarin ik kan kiezen. Wie heeft de gouden tip, ik kan er ook niets over vinden op internet. Dus wie snapt het wel?
groeten Madelief
07-06-2010 om 22:32
Even voor de duiedlijkheid...
Ik heb het ook al geprobeerd via een sdkaartje aan de zijkant maar ook daar wil het niet lukken! Of zou ik een M# kaartje moeten kopen? Daarop schijnt het wel te lukken....
11-06-2010 om 19:07
Madelief
Wellicht heb je iets aan deze handleiding:
http://www.handleidingen.info/index.php/games-en-consoles/nintendo-ds/flashkaarten/24-films-op-de-ds
of deze vanaf stap 3.