Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Kukimonster

Kukimonster

17-11-2015 om 08:29

Goede babyfoon app android

(hopelijk zit ik in het goede forum)

Hallo . Mijn nieuwe en best wel dure babyfoon is stuk gegaan (dankzij een onhandige man…). Ik heb een nieuwe nodig, maar ik zie het niet echt zitten om meteen weer een nieuwe te kopen. Mijn buurvrouw gebruikt een app Annie in plaats van een echte babyfoon. Ze zegt dat deze onbeperkt bereik heeft, omdat ie op je internet verbinding werkt. Volgens haar kan je er alles mee wat die van mij ook kon, zoals je eigen liedjes afspelen en praten tegen je kind… En ook foto’s maken. Allemaal leuk en aardig, maar die app werkt alleen op Mac volgens mij en ik heb vooral android apparaten.

Ik zoek dus zo’n app, zodat ik tenminste iets heb nu ik even mijn babyfoon moet missen. Die app van me buurvrouw is gratis, maar ik vind het niet erg als het wat kost, duurder dan een echte babyfoon zal het vast niet zijn. Mocht je dus een app gebruiken of kennen die werkt met android apparaten hoor ik het graag!

Annie kan android en IOS

Hoi,

Sinds kort kan Annie iOS en Android ondersteunen. Je kan dus zowel je mac/ipad/iphone als bijv je galaxy erop aansluiten.De babyfoon van Annie is gratis om te downloaden, maar heeft wel in-app aankopen. Niet helemaal gratis, een klein bedrag, en altijd beter dan een nieuwe babyfoon.
Ik ben er zelf erg blij mee. Je kan ook liedjes zingen he naar je kindje? Dat vind ik hilarisch.
Succes met je zoektocht!

Nieuwe babyfoon van Philips/avent

Philips /avent heeft een nieuwe babyfoon.

Deze bestaat uit een camera die werkt mbv wifi. Je zet op je telefoon een app waarmee je de babyfoon koppelt.

Je kunt mbv je app je kind zien en horen, muziek bedienen etc.

Ook kunnen 10 andere apparaten er op aangesloten worden. Maar er kunnen 3 apparaten inloggen om naar het kind te kijken.

Dus jij ziet je kind op je tablet en oma in Amerika kan tegelijkertijd inloggen, nadat jij eerst toestemming hebt gegeven.

Ik vind het een super leuk apparaat. Je kunt hem neerzetten en ophangen. Hij heeft een brede reikwijdte qua zicht.

Nee, ik heb geen aandelen maar ben wel enthousiast.

Volgens mij is hij volgende week bij Prenatal in de aanbieding.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.