Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-05-2015 om 11:01
Hoi,
Eerst was het zo dat als ik een foto maakte met mijn Iphone deze ook te zien was op Ipad. Dat is nu niet meer zo. Wie weet hoe ik dat weer kan instellen? Ik heb bij instellingen, foto's, het schuifje aangezet bij mijn fotostream upload nieuwe foto's automatisch naar al uw Icloud apparaten.
Bedankt!
Groetjes Kamille
29-05-2015 om 13:07
Hoe vaak
Hoe vaak streamt hij naar alle apparaten? Als dit automatisch iedere dag gebeurt staat morgen alles er op.
29-05-2015 om 15:17
Automatisch
Volgens mij doet hij het automatisch. Ga naar 'instellingen', 'icloud,' klik op 'opslag en reservekopie' en klik onderaan op 'maak nu een reservekopie'. Als het goed is wordt er op dat moment een reservekopie gemaakt en je foto's gestreamd.
29-05-2015 om 15:23
Ga naar instellingen, klik op foto's en zorg dat de optie streamen naar iCloud aan staat.
29-05-2015 om 18:55
Juno
Knopje naar mijn fotostream staat aan. Icloud- fotobibliotheek niet.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.