Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-07-2019 om 13:55
Volgens de ANWB is flitspaalsignalering niet toegestaan in verschillende ons omringende landen. Dit is echter recent in Google Maps automatisch in een update meegenomen en ik kom er niet uit, hoe ik die optie kan uitzetten in Maps. Weet hier misschien iemand hoe dat moet? Maps van mijn telefoon verwijderen lijkt ook niet te lukken?
15-07-2019 om 15:18
Niet in landen waar het verboden is
Ik heb het niet uitgetest (want ben het land nog niet uit geweest). Maar volgens deze site is deze functie niet beschikbaar in landen waar dat niet is toegestaan:
https://www.apparata.nl/nieuws/google-maps-max-snelheid-en-flitspalen-in-deze-40-landen-31294
15-07-2019 om 15:33
@koffie
dank! ik heb dit niet kunnen vinden - we gaan het tzt gewoon uitproberen
24-09-2019 om 10:15
Andere app?
Ik zou direct ook niet weten waar je dit kunt uitzetten. Aangezien je ook hebt overwogen om Google maps van je telefoon te verwijderen. Zou je kunnen kijken naar het gebruik van een andere navigatie app?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.