Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-04-2016 om 14:04
Ik heb een fb account en recent wat familieleden toegevoegd als vriend. Prima. Maar nu krijgt ik vriendschapsverzoeken van andere familieleden, waar ik niet echt op zat te wachten.
Ik doe eigenlijk niet zoveel met fb, maar toch heb ik geen zin in geneus van deze familieleden in mijn priveleven. En verder heb ik geen behoefte aan hun informatie op mijn tijdlijn. Sommige van deze familieleden hebben bijvoorbeeld een nogal uitgesproken politieke voorkeur waarmee ik niet in verband wil worden gebracht. Aan de andere kant voelt het dat ik hun vriendschapsverzoeken ook weer niet kan negeren.
Kan ik deze mensen als 'vriend' toelaten zonder dat ze iets van mij (en mijn likes en de likes van mijn vrienden) zien en dat ook anderen niets van hun bijdragen zien? En hoe doe ik dat (wat zijn dan de exacte instellingen)? Moet ik ze dan eerst accepteren als vriend om dan vervolgens als de bliksem anders in te stellen, of kan ik vooraf (voor acceptatie) al iets instellen?
18-05-2016 om 13:44
Proberen
Ik weet het niet precies, ik gebruik het soms bij mensen die wat irritant worden. Probeer het eens uit, zou ik zeggen.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.