Alles Digitaal
bertje1
09-02-2017 om 10:14
facebook, hoe maak je extra onderwerpen zakelijk
Hallo, ik heb een zakelijke pagina, die hangt aan mijn prive pagina.
Nu zag ik ergens bij een bedrijf aan de linkerkant (onder 'startpagina') extra pagina's hebben, bijvoorbeeld 'recepten'. Heeft iemand enig idee hoe ik dat maak. Heb echt gezocht op facebook maar kan het niet vinden.! Heb hierdoor ook ineens een extra pagina
Kaaskopje
09-02-2017 om 10:59
Ik lees mee
Ik heb net even gekeken of ik het kon ontdekken bij mijn groep, maar ik zie ook niet hoe het moet. Ik zie wel dat je de snelkoppeling kunt loskoppelen, maar of dat het verschil gaat maken??
bertje1
09-02-2017 om 13:47
je snapt wel wat ik bedoel
ik zie dat ook maar weinig pagina's er gebruik van maken.
Kaaskopje
09-02-2017 om 14:26
Ik weet wat je bedoelt. Voor zakelijk gebruik ziet dat er 'strakker' uit .
Kaaskopje
09-02-2017 om 14:30
Ik ben erachter
dénk ik . Ik heb het idee dat het verschil zit in 'pagina' en 'groep'.
bertje1
10-02-2017 om 18:10
ik heb ontdekt dat je wel IETS met die tabbladen kunt, namelijk weghalen of bijvoegen bij tabbladen beheer.
ik heb een prive pagina met een zakelijke er achter (maar wat voor zakelijke, geen idee, maar geen groep volgens mij).
kan geen Extra tabbladen verzinnen.
Kaaskopje
11-02-2017 om 12:18
Ik vrees
dat ik dan net zo niet wetend ben als jij . Ik ben ook bezig met een 'zakelijke' (nou ja voor de hobby) groep of pagina aan te maken. De groep heb ik al, maar door jouw vraag ben ik eens gaan kijken of een pagina niet beter is. En ik vind het wel 'zakelijker' over komen. Dus ik ga er ook mee aan de slag.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.