Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
08-11-2016 om 14:20
Ik heb altijd 'oorlog' met mijn oortelefoon, of liever gezegd: de draad. Telefoon zit in de jas of de tas, draad uit de jas of de tas, oortjes in. En dat moet de jas aan of uit, wil ik mijn tas even neerzetten of weet ik veel en wat gebeurt er dan? Juist, de draad zit in de weg, ik trek de oortjes uit m'n oren of de draad uit de telefoon. En dan nog maar niet te denken aan de kluwen draad in m'n tas!
Nu bedacht ik me dat een draadloze koptelefoon of oortjes wel handig zou kunnen zijn, maar is dat ook zo? Wie heeft ze? Bevalt het je?
18-11-2016 om 10:34
Oplaadstatus bijhouden is in dit geval erg makkelijk: wanneer je m aanzet zegt ie heel braaf met welke "device ze connected is, gevolgd door... your remaining talk time is...." Verder kan je m op alle tijden door gewoon op de beantwoorden knop te drukken de resterende tijd te laten zeggen. Overkomt me bij andere apparaten nog wel eens dat ze leeg zijn op het moment dat ik ze wil gebruiken maar met mijn oortje is dat nog niet gebeurd.
18-11-2016 om 10:40
Margje.....
Ik wil je JAbra misschien wel overnemen. Welk type is t. Voor mijn werk heb ik een JAbra Stealth en die bevalt dus uitstekend.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.