Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

welke aspecten in de opvoeding die jij gehad hebt, wil jij absoluut anders doen bij je eigen kinderen?

In navolging van het topic waar ben jij je ouders het meest dankbaar voor?

De titel zegt het al; zijn er aspecten in de opvoeding die jij gehad hebt van je ouders, die je nu achteraf gezien, absoluut anders wilt doen bij je eigen kinderen?


wat ik anders zou doen is mijn kinderen niet slaan , knijpen of krabben. En ze zeker niet seksueel misbruiken en geen ruzie maken waar ze bij zijn. En niet zoals mijn moeder bij het minste geringste gaan dreigen dat de kinderen uit huis worden geplaatst en om dat kracht bij te geven bij zulke plekken te gaan kijken met de kinderen.
Zo kan ik nog wel even doorgaan met voorbeelden maar dit is wel het belangrijkste.

En ik zou mijn kinderen de vrijheid geven dat ze met vrienden af kunnen spreken.

Ik zou mijn kinderen ook leren dat je gevoel er mag zijn en dat je dat niet hoeft te verbergen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.