Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Leuk aankleden op vrije dagen

Moederkareltje schreef op 21-02-2025 om 10:13:

[..]

Dat hij van mij die vrijheid krijgt betekent niet dat ik ook behoefte heb aan het opgeilen van andere mannen dan mijn eigen man. Die tijd heb ik gehad. Ik ga mij nooit meer gratis presenteren. Ik geniet van de rust nu. Ik ben met pensioen. Dus mijn eigenwaarde (waar iemand het over had) is al een stuk gestegen nu ik mij niet meer laat gebruiken door andere mannen als lustobject en alleen mij mooi maak en seks heb met mijn eigen man. Ik zie dat al een goed iets. Het doel van mij mooimaken voor mijn man is omdat hij dat verdient omdat hij mijn man is. Ik voel mij dan ook mooi. Dat hij ernaast de vrijheid krijgt is omdat ik niet in monogamie geloof. Als ik hem alles ga verbieden gaat het vroeg of laat mis. Ik heb tientallen mannen gezien die door hun vrouw onder de duim werden gehouden. Het bracht ze bij een prostituee in het geheim.

Van welke planeet kom jij precies?

Miepjecody schreef op 22-02-2025 om 19:02:

[..]

Van welke planeet kom jij precies?

Aarde en de natuur is mijn gids.

Schemerlampje schreef op 22-02-2025 om 18:15:

[..]

Ook hier al ruim 25 jaar "slonzig" op de bank op vrije dagen en als ik niet de deur uit hoef. Heeft man geen problemen mee. Sterker nog hij staat nu te koken in zijn geruite Hema-pyjamabroek. En nee, hij is niet mijn slaafje.

Heerlijk. Zo gaat het hier ook. Al zijn we dan een jaar of 10 minder samen dan jullie. En bij ons is de geruite Pyjama broek een onesie 😅.

Het belangrijkste in een relatie is dat je jezelf kan zijn. Soms helemaal netjes en "mooi" en soms lekker slonzige omdat het kan. En dat heeft niks te maken met moeite doen voor elkaar. Je hoeft niet altijd bezig te moeten zijn met hoe je eruit ziet voor je partner. Een goede partner neemt je zoals je bent, in welke kleding dan ook. 

Moederkareltje schreef op 22-02-2025 om 19:42:

[..]

Aarde en de natuur is mijn gids.

De mijne ook, toch hebben wij heel andere gidsen in ons leven. 

mana_sutiyuq schreef op 21-02-2025 om 10:49:

[..]

Salaris verdien je, je man is toch geen kleuter die een snoepje verdiend met goed gedrag?

Zoals gezegd ik maak mij mooi omdat IK dat leuk vind, omdat er een feestje is dof ik me wat verder op, maar niet voor iemand anders. En ik bepaal ook zelf wat mooi is. Die hakken bijvoorbeeld heb ik aan om gewoon mijn schamele 1m77 wat op te hogen zodat ik mijn collega's in de ogen kan kijken en er niet over mijn hoofd gepraat wordt, ik kan moeilijk de hele dag met een opstapje gaan rondlopen.

Als dwerg van 1.63m nam ik altijd een ladder mee, om al die reuzen van 177m in de ogen te kunnen kijken 🪜   

Yumi schreef op 23-02-2025 om 11:17:

[..]

Als dwerg van 1.63m nam ik altijd een ladder mee, om al die reuzen van 177m in de ogen te kunnen kijken 🪜

Mijn man van 178 tilt deze mini-dwerg van 156 gewoon op als ie me wil kussen  . Andere mannen hoef ik niet persé in de ogen te zien.

Dat doet ie overigens zélfs als ik in joggingbroek en fleece rondloop. Hij loopt zelf op vrije dagen meestal ook in joggingbroek en slechte trui.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.