Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-02-2025 om 08:47
Op mijn werkdagen zie ik er altijd verzorgd uit, leuke nette kleding, make-up, etc. Echter op mijn vrije dagen loop ik meestal in trainingsbroek en doe ik nooit make-up op. Vaak ben ik dan ook moe en doe ik tussendoor een dutje op de bank, dat vind ik niet fijn met make-up. Alleen ik zou er dus ook wel wat leuker uit willen zien, denk dat mede-ouders mij echt een slons vinden. Is dit herkenbaar en hoe pakken jullie dit aan?
22-02-2025 om 19:02
Moederkareltje schreef op 21-02-2025 om 10:13:
[..]
Dat hij van mij die vrijheid krijgt betekent niet dat ik ook behoefte heb aan het opgeilen van andere mannen dan mijn eigen man. Die tijd heb ik gehad. Ik ga mij nooit meer gratis presenteren. Ik geniet van de rust nu. Ik ben met pensioen. Dus mijn eigenwaarde (waar iemand het over had) is al een stuk gestegen nu ik mij niet meer laat gebruiken door andere mannen als lustobject en alleen mij mooi maak en seks heb met mijn eigen man. Ik zie dat al een goed iets. Het doel van mij mooimaken voor mijn man is omdat hij dat verdient omdat hij mijn man is. Ik voel mij dan ook mooi. Dat hij ernaast de vrijheid krijgt is omdat ik niet in monogamie geloof. Als ik hem alles ga verbieden gaat het vroeg of laat mis. Ik heb tientallen mannen gezien die door hun vrouw onder de duim werden gehouden. Het bracht ze bij een prostituee in het geheim.
Van welke planeet kom jij precies?
22-02-2025 om 19:42
Miepjecody schreef op 22-02-2025 om 19:02:
[..]
Van welke planeet kom jij precies?
Aarde en de natuur is mijn gids.