Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-05-2024 om 20:50
Ik ben eind 20 en heb nog nooit een echte relatie gehad. Wel heb ik al mijn hele leven een kinderwens/zorgwens.
Ik ben aan het bekijken wat mijn opties zijn. Momenteel overweeg ik om bewust alleenstaande moeder te worden of pleegouder. Ik weet dat deze 2 niet te vergelijken zijn, maar dit zijn zo wat de opties als alleenstaande.
Ik werk momenteel fulltime, maar zou 4 dagen kunnen gaan werken. Ik ben zelf enig kind en heb enkel nog mijn ouders als familie. Daarnaast heb ik wel enkele goede vriendinnen, maar zij hebben ook allemaal een eigen gezin.
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met één van beide? Wat is jullie advies?
Ik heb het moeilijk dat ik mijn kind een vader ontneem als ik bewust alleenstaande moeder zou worden. Ook omdat ik al zo'n kleine/geen familie heb.
20-05-2024 om 18:40
Dweedledee schreef op 20-05-2024 om 17:10:
[..]
Op Viva is het weer raak. Dit keer weer over die HBO studie.
Ja, dat is haar 2e eeuwigdurende twijfel 😉
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.