Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Voorbehoedsmiddelen


Kataravrouw

Kataravrouw

03-12-2021 om 12:13 Topicstarter

Suusje. schreef op 03-12-2021 om 12:03:

[..]

Huh? Dat lijkt mij nu juist zo normaal. Wees hier duidelijk over: jullie kunnen altijd bij ons terecht als je het even niet meer weet en ook wij vinden het lastig om hier met jullie over te praten maar seks is iets waar je volwassen voor moet zijn en waar je geen risico's moet gaan lopen.

Ja tuurlijk is het normaal om het er over te hebben zonder gene. Heb ik met mijn eigen kinderen altijd gedaan en nog. En ze kunnen zeker altijd bij ons terecht, graag zelfs. Dus hopelijk heb ik ze wat zekerheid en duidelijkheid kunnen mee geven.

Kataravrouw schreef op 02-12-2021 om 08:54:

[..]

 Die was overduidelijk negatief, alleen vriendin beweerde bij hoog en laag dat de test positief was. Er was een verticaal streepje te zien in het venster dat weer geeft of de test werkt en er was een horizontaal streepje te zien in het resultaat venster...samen een plus zo redeneerde zij.

Ja maar dan is ze toch niet echt snugger lijkt me, de gebruiksaanwijzing geeft toch duidelijk aan hoe zo'n test werkt?

Alleen al het doen van zo'n test geeft zo'n help ik ben zwanger gevoel. Dat had ik ieder geval wel. 

Kataravrouw schreef op 03-12-2021 om 12:13:

[..]

Ja tuurlijk is het normaal om het er over te hebben zonder gene. Heb ik met mijn eigen kinderen altijd gedaan en nog. En ze kunnen zeker altijd bij ons terecht, graag zelfs. Dus hopelijk heb ik ze wat zekerheid en duidelijkheid kunnen mee geven.

Nee ik bedoel dat het juist NIET normaal is om het er over te hebben zonder gene. Maar soms moet het gewoon als mensen, die niet zelf slim genoeg zijn, volwassen dingen willen doen. 

wat een onzin. Waarom zou ze anders de pil slikken als voorbehoedsmiddel? Dat heeft toch geen zin als ze voor het zingen  de kerk uitgaan

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.