Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
06-03-2025 om 07:29
Wij overwegen voortaan een vast bedrag per kwartaal aan onze 21-jarige zoon te geven. Daarmee moet hij zelf zijn kleding regelen (muv sokken/ondergoed). Tot nu toe kwam hij meestal bij Sting, WE, Jack & Jones en soms C&A.
Welk bedrag is redelijk?
We zaten zelf te denken aan ca. € 250,- per kwartaal. Is dat een goed bedrag of te laag/hoog. Hoe doen jullie dit qua kleding.
Overigens gaat hij dan ook zelf zijn abonnement voor sport/telefoon zelf betalen (hij werkt ook). Hij is nog student.
Maar qua kleding, hoe pakken jullie dat aan ?
11-03-2025 om 21:02
FruitMoeder schreef op 11-03-2025 om 14:09:
[..]
Oefff nu voel ik mij zo oud. Ik wist dat het kon om het als hotspot te gebruiken, maar ik doe dat zelf niet. Gewoon op mijn 4G totdat ik een berichtje krijg dat ik op 85 procent van mijn abbonnement zit. En dat is meestal aan het einde van de maand.
Haha ik doe dat ook niet hoor. Ik betaal €12 elke maand maar ik denk dat ik voor minder geld een beter abonnement kan krijgen. Geen puf om het uit te zoeken in elk geval.
Ene kind is voor een vergelijkbaar bedrag klaar, de ander het dubbele -wat hij dan ook zelf betaalt. Het is enorm handig als je veel in het ov zit om door te kunnen werken. Ook is de wifi op school niet altijd geweldig en ze willen daar niet van afhankelijk zijn.
11-03-2025 om 22:01
Wij hebben hier allemaal KPN, ik heb onlimited en de kinderen een kleine bundel en ik deel mijn GB’s met de kinderen.