Auwereel
30-03-2023 om 16:51
En weer kan de vlag uit!
Vandaag heeft mijn zoon zijn masterdiploma ontvangen!
In 2018 ben ik hier een draadje gestart dat mijn zoon ernstig ziek was, maar gelukkig was het een jaar later alweer een stuk beter en kon hij onvertraagd zijn hbo opleiding afmaken. Daarna is hij verder gegaan met z'n master en dat is nu klaar en hij is al aan het werk precies bij een bedrijf die hij in gedachten had.
Ik ben zo blij voor hem dat hij het ziek zijn zo snel achter zich kon laten en zijn droom over werk kan waarmaken!
lientje69
30-03-2023 om 18:57
Auwereel schreef op 30-03-2023 om 18:03:
[..]
Hij heeft al werk en leert daar elke dag nieuwe dingen bij, maar, zoals hij zelf zegt, gelukkig zonder alle formaliteiten van de universiteit, zoals bij elk onderdeel een zelfreflectie schrijven!
Wat onwijs fijn. Top hoor!
Kersje
30-03-2023 om 19:37
kijk, van dit soort berichten krijg ik een lach op mijn gezicht! Gefeliciteerd met en voor jullie zoon, fantastisch gevoel lijkt mij ❤️
Dorestad
30-03-2023 om 19:55
geweldig, van harte gefeliciteerd. De rood wit blauwe vlag mag zeker uit.
Auwereel
30-03-2023 om 22:03
Zoon heeft zijn diploma ingelijst, maar wat wel een beetje tegenvalt, is de vormgeving van het diploma, het diploma van het hbo ziet er een stuk mooier uit!
Maar binnen is binnen, ongeacht hoe het diploma eruit ziet.
Knutselkei
30-03-2023 om 22:21
oo dat weet ik nog wel,ja. Wat een mooie mijlpaal, lekker even glimmen en genieten,hoor!
EnchantingChamois89
31-03-2023 om 11:23
Wat goed!! 😃👏
Ontzettend knap om onvertraagd door te gaan én nog extra stappen te zetten voor de toekomst, echt hoor, petje af!
En wat heerlijk om jouw (terechte) trotsheid te mogen lezen
Een draadje waar je vrolijk van wordt 😊
Feest vier ze allemaal! 🥳
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.