Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Dochter vijf maand naar Bonaire


Saartje55 schreef op 14-07-2024 om 09:44:

[..]

Ja natuurlijk gelukkig wel. Denk er ook over na om “halverwege” een week te gaan. Dan duren die vijf maanden ook niet zo lang😊

Ik zou dit alleen doen als dochter daar zelf om vraagt. Dring jezelf niet op. 

Ik ben in mijn studententijd ook een half jaar in het buitenland geweest (lang geleden toen contact leggen echt niet zo makkelijk ging als nu) en moest er niet aan denken dat mijn ouders langs zouden komen.

Een tijdje op afstand zitten hoort als adolescent een beetje bij het loskomen van je ouders. 

Saartje55

Saartje55

15-07-2024 om 09:29 Topicstarter

Schommelstoel schreef op 14-07-2024 om 19:28:

[..]

Ik zou dit alleen doen als dochter daar zelf om vraagt. Dring jezelf niet op.

Ik ben in mijn studententijd ook een half jaar in het buitenland geweest (lang geleden toen contact leggen echt niet zo makkelijk ging als nu) en moest er niet aan denken dat mijn ouders langs zouden komen.

Een tijdje op afstand zitten hoort als adolescent een beetje bij het loskomen van je ouders.