Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Juline

Juline

22-09-2018 om 23:31

Schoenen dochter maat 43

Met mijn dochter van 13 ben ik op schoenenjacht. Ze heeft maat 43 en jammer genoeg gaan de standaardschoenen tot en met maat 42. Weet er iemand een winkel, dus niet online, waar ze keuze hebben in grotere maten?

Emmawee

Emmawee

23-09-2018 om 00:21

Van Haren

Heeft tegenwoordig relatief veel aanbod in grotere maten.
Blijft lastig. Ik (Mt 42) heb al snel mijn toevlucht gezocht tot het standaard dragen van sneakers.

Flavia

Flavia

23-09-2018 om 00:28

Hilversum

van Wonderen in Hilversum
https://grotemaatschoenen.nl/vanwonderen/

of Caland schoenen in Rotterdam of Amsterdam
https://www.groteschoenen.nl/winkels.htm

Floria

Floria

23-09-2018 om 07:39

scapino

Ik ga meestal naar Scapino voor 42 en ik dacht dat ze daar ook nog hoger hadden. In een gewone winkel gaan ze niet zo hoog en winkels waar de schoenen op model en niet per maat staan gesorteerd kan ik ook niks mee.
Ik wil het graag allemaal bij elkaar zien, de keuze is toch al beperkt

In Kaatsheuvel en Breda

Zit Shoerama, heeft een grote schoenenwinkel,veel verschillende merken en tot maar 45 geloof ik. Hebben 2x p jaar ook magazijn sale. Ik denk weer in november.

Tamaris,Rieker hebben betaalbare schoenen in grote maten. Van Haren ook.

Ik kijk vaak eerst op Zalando wat ik leuk vind en dan kijk ik of het in een winkel in de buurt te vinden is. En anders laat ik maar veel paren komen. Het is niet anders.

Paasei

Paasei

23-09-2018 om 09:04

Je wilt niet online begrijp ik. Zou ik voor 'degelijke dagelijkse' schoenen ook niet doen; die wil je passen. Maar als ze eens 'goedkope tussendoortjes' zoekt, flatjes/ballerina's e.d.; bij Bonprix gaan ze zelfs tot maat 44. Voldoende keuze voor nog geen Eur 20.
Nee ik heb geen aandelen, ik heb maat 43 nodig en weet hoe moeilijk het zoeken is..

Calan schoenen IN Rotterdam

Alles is te koop en maat 42 is de kleinste maat voor dames. Heerlijke zaak! Ik koop alle schoenen daar, behalve bergschoenen. De schoenen zijn duur, (vanaf 80 euro) maar ik loop er gerust 2/3 jaar op zonder problemen. Andere zaken ga ik niet meer heen: behalve de frustraties van geen leuke schoenen, krijg ik toch altijd pijn mijn tenen, ook al lijkt het in de winkel oké.

Als ze groter is en (naald)hakken wil dan is Silhouette ook in Rotterdam een prima zaak. Die verkopen alleen (naald)hakken vanaf maat 35 tot 48. Het wordt ook wel de travistieten zaak genoemd, maar ze verkopen ook normale hakken(wel goed zoeken), niet alleen maar laklaarzen.

Beide zaken hebben een webwinkel dus je kan alvast oriënteren. En beide zaken liggen bij elkaar in de buurt: nieuwe binnenweg en karel doormanstraat is op loopafstand van centraal of metro Eendrachtsplein.

elsje78

elsje78

23-09-2018 om 09:25

Welke regio?

Hier in het oosten hebben ze bij Schuurman ook veel keuze

Juline

Juline

23-09-2018 om 09:56

Bedankt alvast

Schuurman zijn we gisteren geweest, maar het aanbod viel tegen. Ze wil geen sneakers, dat maakt het shoppen voor grote zus idd al een stuk makkelijker, die wil dat wel.
Tamaris hebben we leuke schoenen van gezien, en ook al staat in het etiket dat ze tot 43 gaan, zijn ze niet in die maat te krijgen...
Online durf ik wel voor een maat groter, oid, maar voor degelijke winterschoenen ga ik toch het liefst naar een winkel toe.
We wonen in het midden van het land, dus we gaan maar eens richting Breda of Rotterdam. Maken we er gelijk een gezellig dagje van
Hilversum is ook goed te doen, dus daar maar starten dan!

Triva

Triva

23-09-2018 om 10:16

toch online

Ik zou niet zo bang zijn voor online maar wel een grote hoeveelheid tegelijk, terugsturen als je niks houdt zou dan gratis moeten zijn, terugsturen waarbij je iets houdt kost vaak wel geld.

Noor

Noor

23-09-2018 om 12:29

Lang leve Wehkamp! Online verschillende modellen en verschillende maten bestellen, gratis laten komen en gratis terugsturen én achteraf betalen. Ook Tamaris trouwens.

Zalando

Is hier hofleverancier. Retour is gratis. Omoda trouwens ook. Ik heb lastige voeten, wat breder maar wel heel plat op de voorvoet, dus vaak veel ruimte bovenop over. Ik laat dus gewoon 4 paar komen en stuur ze desnoods allemaal terug. Zoon heeft van adidas etc 47.5 dat hebben ze hier nergens. t Stopt in de winkel bij 46.5

kaplablokje

kaplablokje

23-09-2018 om 13:20

Laatst

op het Jeugdjournaal. Ik weet niet of het tips oplevert, maar in ieder geval is ze niet de enige die ermee zit.

https://jeugdjournaal.nl/artikel/2250509-dwars-tess-heeft-schoenmaat-44-en-dat-is-lastig.html

Juline

Juline

23-09-2018 om 17:01

Besteld

Ik heb alsnog de schoenen van Tamaris kunnen vinden, en besteld. Hopelijk passen ze. Ik hoop wel dat haar voeten uitgegroeid zijn, zo langzamerhand. Dat meisje in de link is 11 en heeft maat 44. Daar zouden zomaar nog wat maten bij kunnen komen...

Ik ga dit draadje opslaan, ik kan de info vast nog wel eens gebruiken!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.