Dinges
06-09-2009 om 22:58
Nieuwe manier van dronken worden
Ik heb wat zitten bladeren en zoeken in het archief van "Puberteit" maar vind er niets over.
Ik dacht dat ik de laatste was die dit hoort, maar ik vind er niets van. Eigenlijk kan ik me dit niet voorstellen.
Een vriend vertelde dat ie van een van zijn pubers hoorde dat er een hele snelle en goedkope manier om dronken of high te worden is. Een in alcohol gedrenkte tampon in je kont steken.
Nou kan ik me voorstellen dat dat inderdaad werkt. Je moet er niet aan denken maar hoe kun je pubers hier tegen beschermen?

albana
07-09-2009 om 08:15
Nooit van gehoord
Nog nóóit van gehoord! En hier een puber die alleen nog maar aggeert tegen roken en drank, die er (nog? misschien) een bloedhekel aan heeft, dus grote kans dat ze áls ze het kende wel's verteld had in de geest van 'weet je wat ze deden? béláchelijk joh!'...
groeten albana

Pennetje
07-09-2009 om 08:38
Gebeurt echt
Mijn zus werkt op een middelbare school en kwam ook met dit verhaal. Tampon even in sterke drank (niet te lang, anders zwelt ie teveel op) en dan door je anus zo in je darm. Daar wordt de alcohol opgenomen en in een mum van tijd ben je knetterlam.
Hoe je pubers ertegen kunt beschermen? Geen idee, goed voorlichten en hopen dat ze verstandig zijn.

Dinges
07-09-2009 om 08:49
Jippie
Er circuleren al tips, zoals "een tampon met inbrenghuls gebruiken" en er wordt al enthousiast "onderzocht" : in 1 minuut 17 lekker dronken.
Wodka is sterke drank, maar boven de 16 mag je alles met een promillage tot 20% gewoon kopen. Misschien duurt het dan 2 minuten, maar je kont doet er minder zeer van?
Zucht.

Astrid
07-09-2009 om 09:50
Staat regelmatig in de media
In de media staat hier heel vaak wat over. Zowel anaal als vaginaal worden de tampons ingebracht. Ik vraag me af of dit onze jeugd al bereikt heeft, want ik hoor ze er zelf nooit over.

Minet
07-09-2009 om 10:11
Ook op tv
Onze puberheren zagen dit onlangs in het programma Spuiten en slikken van BNN, hadden er in hun omgeving echter nog niet eerder iets van gehoord, laat staan het zelf gedaan! Het lijkt hen ERG pijnlijk.....een tampon in je anus duwen gedrenkt in sterke alcohol, wat vast de nodige prikkeling/pijn zal geven!

albana
07-09-2009 om 13:53
Maar de intentie
Ik weet niet hoor,maar als je alleen maar drinkt met als enige doel zo snel mogelijk drónken worden dan is er toch zowiezo al een steekje aan je los of niet dan? En dat je dan die tampon gebruikt i.p.v. een heleboel drank, het lijkt me allebei niet gezond.
groeten albana

Karin*
07-09-2009 om 19:12
Ieiek
ik moet er niet aan denken!
Aan de andere kant... Je krijgt dan maar een kleine hoeveelheid alcohol in je lijf, dus het werkt wel snel, maar misschien is het minder schadelijk dan dat je een aantal glazen gewoon drinkt. Dan krijg je veel meer binnen.

Tirza G.
07-09-2009 om 22:05
Nou, darmen
Ja, je endeldarm dan misschien De tampon komt op de plaats waar je ook een zetpil stopt. En door die slijmvliezen komt het extra snel in je bloedbaan. De lol: het is niet aantoonbaar in een ademtest (wel in een bloedtest).
Tirza