Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
koentje

koentje

02-11-2012 om 17:05

Kind niet thuis uit school

vanaf hoe laat is het 'normaal' om ongerust te worden als je kind niet thuiskomt uit school. Terwijl hij eigenlijk altijd laat weten waar hij is als hij wel eens met iemand meegaat...
Oh bah, het zit me helemaal niet lekker. Normaal is hij er om 15.10, nu is hij er om 17 uur nog niet en zijn telefoontje neemt hij niet op.....

Toch vervelend, zo'n draadje

Ik zit helemaal mee te lezen in de spanning, Koentje heeft ons aardig mee doen leven.

Da's nou ook de kracht van een forum.

Maar ik merk ook dat ik het vervelend vind dat iemand zoiets post en vervolgens niet meer reageert. Dat zal ze zeker niet expres doen en zich ook niet bewust zijn van de impact. En uiteraard hoop ik dat zoonlief zich bij het avondeten heeft gemeld.

Maar ik hoop dat ze dit snel leest en zich ook realiseert dat we met zijn allen ontzettend benieuwd zijn of zoonlief terecht is.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

03-11-2012 om 12:45

Spanning

Ik zit hier ook nog steeds in spanning... Ik hoop dat zoon terecht is en dat Koentje snel reageert!

Kaaskopje

Kaaskopje

03-11-2012 om 12:52

Ongerust

Ik zie dat er nog steeds geen nieuws is. verdorie... Geen nieuws is in dit geval niet persé goed nieuws

Sjansje

Sjansje

03-11-2012 om 13:25

Woonplaats/leeftijd

Weet iemand toevallig waar Koentje (ongeveer) woont en hoe oud zoon is? Las gisteren een bericht op het nieuws over een ongeval in een speeltuin en kreeg er een eng gevoel bij...
Hopelijk laat ze snel iets weten.

Tineke

Tineke

03-11-2012 om 13:31

Leeftijd

Dit is de rubriek 12-18. Dus zoiets.
En als je het echt niet houdt van de zorgen, kun je nog altijd de redactie mailen. Ik doe dat niet, vooral omdat ik echt denk dat Koentje haar berichtje op OO glad vergeten is. Nou ja, op dit moment is dat voor mij de meest werkbare gedachte.

Sjansje (en kaatje)

Ik las wat in een andere krant online. Als dat het is, is Koentje wel even met andere dingen bezig. Maar dan is zoon wel terecht en fysiek okee. Maar ik hoop dat dat het niet is en er helemaal niks aan de hand is.

skik

Tineke

Tineke

03-11-2012 om 13:47

Skik?

Geef dan een link...ik hou niet zo van geheimzinnigheid...

Kaat

Weet je, ik wil niemand nieuwsgierig maken of in spanning houden. Maar als ik een link geef en ik zit er compleet naast, dan lijkt me dat niet leuk voor Koentje. Het enige wat ik met mijn vorige bericht wilde zeggen (n.a.v. Sjansjes bericht over een krantenartikel dat zij gelezen heeft) is dat ik ook iets las waarvan ik dacht dat dat het wel eens zou kunnen zijn, maar dat je dat dus niet weet tot Koentje zelf reageert. En ook als reactie op jouw bericht dat Koentje het wel eens helemaal vergeten kan zijn dat ze hier een berichtje heeft geplaatst omtrent haar zorgen om zoon, wat ik wel ook hoop maar dus niet denk.

skik

Brianna F

Brianna F

03-11-2012 om 14:16

Artikel

Daarin gaat het over jochie van 8, Koentjes zoon lijkt me ouder. Maar ik kijk ook telkens of ze gepost heeft, het houd je toch bezig.

dihanne

dihanne

03-11-2012 om 18:20

Mmmm, nu hier ook...

nu hier ook de hele middag al zo'n naar gevoel in de buik

hopelijk laat Koentje snel wat horen!

Dihanne

Rafelkap

Rafelkap

03-11-2012 om 19:32

Internet

Misschien ligt internet er bij haar uit. Een dezer dagen zal Koentje toch wel weer op ool kijken?

Relithe

Relithe

03-11-2012 om 21:04

Nog niets?

Ik mag hopen dat ze het gewoon vergeten is al lijkt me dat ook weer vreemd.. Hoop toch dat ze snel iets post en dat er niks aan de hand is

Kan forumbeheer

Kan forumbeheer geen mailtje sturen naar koentje?
Groeten albana

Annet

Annet

03-11-2012 om 21:45

Ik heb forumbeheer al gevraagd om een mail te sturen naar koentj

Dit om een lawine naar forumbeheer te voorkomen.

Jee zeg

Ik dacht ook steeds dat Koentje het gewoon vergeten zou zijn. Zo gaat dat: zoon komt thuis, er was een verklaring, hij wordt platgeknuffeld, krijgt een preek en en de enorme spanning valt weg. Voor je het weet, ga je over tot de (drukke) orde vd dag en vergeet je dat je een draadje had geopend. Maar nu de dag bijna om is, vind ik het ook wel erg lang duren. Bah, hoop maar dat we gauw goed nieuws horen.

Snuggle's

Snuggle's

03-11-2012 om 23:35

Nog geen nieuws.

Forumbeheerder Ouders  Online

Forumbeheerder Ouders Online

04-11-2012 om 00:38

Mail

Beste Forumdeelnemers,

uiteraard volgt het Forumbeheer deze draad ook met spanning maar wij gaan Koentje niet mailen. Het Forumbeheer mengt zich niet in de privélevens van de bezoekers. Ik heb de berichten met herkenbare details over Koentje ook weggehaald. Privacy is voor ons heel belangrijk en ik denk niet dat Koentje er prijs op stelt om deze gegevens hier terug te zien.
Met vriendelijke groet,
Heidi Steven
Forumbeheerder Ouders Online
[email protected]

Dan zit er niets anders op dan...

wachten op een reactie van Koentje. Wat een vervelende spanning, hopen dat het onnodige spanning blijkt te zijn.

Geduld

We kunnen inderdaad niets anders doen dan geduldig afwachten. Ik hoop toch dat we snel iets horen en dat alles in orde is.

skik

Tineke

Tineke

04-11-2012 om 10:38

Hmm

Ik vertrouw het ondertussen voor geen cent meer. Dan wachten we maar af, met gepast geduld...

lizelot

lizelot

04-11-2012 om 10:59

Pffffff

Ik kan het niet laten om steeds even te kijken of er al nieuws is.Blijven duimen voor goed nieuws.

Kaaskopje

Kaaskopje

04-11-2012 om 13:13

Intussentijd

Ik heb vannacht aan het forumbeheer gevraagd of er dan wel een privé mailtje van mij naar Koentje doorgestuurd kon worden. Geen idee of daarop ingegaan is. Ik heb in ieder geval nog geen reactie n.a.v. mijn mailtje van Koentje gekregen of hier op OO gezien. Afwachten dus maar verder.

Klaartje

Klaartje

04-11-2012 om 13:30

Wat vervelend nou.

Ik had eergisteren iets van, nou, Koentjezoon is tijd vergeten of mobieltje leeg, dus kon niet naar huis bellen en Koentje was zo boos, dat ze meteen de internetstekker eruit getrokken had. Maar dit is niets voor Koentje om helemaal niet te reageren. Meestal valt het met zulke berichten allemaal wel mee, maar nu vind ik het wel erg lang duren voor we iets horen.

Vic

Vic

04-11-2012 om 14:03

Het zal toch allemaal wel meevallen?

Zoon was te laat thuis, Koentje boos en voor je het weet is dan je hele vrijdagavond om aan zo'n puberstreek. Dan het drukke weekend in, en voor je het door hebt is het zondagavond.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

04-11-2012 om 14:03

Bezorgd

Dat hij ADHD heeft zou hier mee te maken kunnen hebben, net als dat het bij mijn zoon de oorzaak was dat hij vergat mij te bellen/telefoon op te laden en ik urenlang gek van ongerustheid was, al rondbellend.

MAAR: als ik die situatie hier gepost zou hebben en hij zou dus uiteindelijk terecht zijn, zou ik dit meteen berichten op OOL zodra de gemoederen enigszins gekalmeerd zouden zijn. Want hoe ongerust en boos en opgelucht ook; je weet dat half, zo niet heel OOl ook in spanning zit. En zoiets vergeet je niet. Tenminste, ik kan me dat echt nauwelijks voorstellen als het allemaal achteraf wel meevalt.

Internet/computer buiten werking? Even naar de buren/werk en/of mobiel van iemand anders gebruiken en een kort berichtje sturen. Dat is het denk ik ook niet.

Dus: ik ben nog steeds heel, heel bezorgd en ik blijf iedere zoveel minuten checken; tot diep in de nacht. Maar ik blijf hopen en duimen dat het allemaal met een sisser afgelopen is maar toch...

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

04-11-2012 om 14:10

Ook bezorgd

Twee opties: niets aan de hand, toevallig aansluitend aan thuiskomst zoon een weekendje weg en geen wifi. Óf wel wat aan de hand en geen tijd om op OOL te zitten. Ik geloof nl nooit dat je wanneer je je zorgen maakt om je kind het internet op gaat 'uit verveling'.
Is er niemand die Koentje IRL kent?

Rosa van der Zanden

Rafelkap

Rafelkap

04-11-2012 om 14:27

Ook

Internet ligt er meestal niet zo erg lang uit. Bij de buren zou ik niet posten, hooguit sms-je naar mede-ooler.
Koentje komt hier best vaak dus ik ben ook bezorgd.

Slapen met de tablet

Ik heb zelfs mijn tablet mee naar bed genomen... Gezin wist niet wat ze zagen. Ze denken dat ik dat deed omdat ik verslaafd ben aan de smurfen. Nou daarom zou ik dat nooit doen. Maar ik wist dat ik er anders slecht van zou slapen en zo kon ik tenminste zonder uit bed te gaan kijken of er al nieuws was .
Ik hoop in hemelsnaam dat het een stroom of internetstoring is...?..
Groeten albana

Mussie

Mussie

04-11-2012 om 15:13

Vast in orde

Er zal vast niets aan de hand zijn. Zoon is vast thuisgekomen en heeft op z'n falie gehad. En daarna is Koentje de drukke weekend-bezigheden in gedoken. Ze schrikt zich vast rot van al deze ongeruste berichtjes!

Kaaskopje

Kaaskopje

04-11-2012 om 19:48

Albana o.t.

Ja het neemt bijzondere vormen aan. Ik heb de wekker er voor gezet. Ik hoop van harte dat we ons voor niets ongerust maken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.