Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ineens veel pukkels voorhoofd


rionyriony schreef op 17-07-2024 om 19:25:

Er bestaan ook cremes die selectief een bepaald soort bacterie tegengaan. Dit gebeurt door bacteriofagen. Gladskin heet het product. Ik denk bij de drogist. Ik heb het van horen zeggen en heb het product niet zelf gekocht.

Maar zelf zou ik op de eerste plaats de plekken heel ouderwets fllnk schoonmaken met water en zeep

Sorry maar dat is echt een slecht advies. Zeep is veel te agressief voor je gezichtshuid, het droogt dan uit waardoor je huid meer talg gaat aanmaken. Hierdoor kan je meer puistjes krijgen.

Dieet, een paar keer per week in de avond salicylzuur -niet overdag ivm mogelijke schade door de zon, een zachte toner en een zachte crème. 

Ga naar een arts of een dermatoloog, je weet wel van die mensen die langer dan tien jaar gestudeerd hebben en ruk alsjeblieft niet zomaar iets uit het schap bij het Kruidvat en ga er ook geen tandpasta of zo opsmeren.

Een huid moet je behandelen als een zijden blouse. 

Je dochter kan 's avonds, na het reinigen wel een BHA exfoliant aanbrengen. 


Verstopte poriën en bultjes op de huid van je gezicht en lichaam. BHA is in olie oplosbaar. Daardoor kan het tot in de poriën reinigen en ruimt het blokkades op die de poriën verstoppen. Het resultaat: minder bultjes en, binnen afzienbare tijd, minder grove poriën.

https://www.paulaschoice.nl/nl/hoe-werkt-een-bha-exfoliant

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.